donderdag 29 augustus 2013

Voor en achterkant pagina van mijn album


Hallo allemaal,

Vandaag wilde ik jullie weer een voor en achterkantje laten zien van mijn mini album.
Hij is bijna klaar nog 1 pagina.
Erg leuk werk om te doen.
Het papier kennen jullie intussen natuurlijk, dat is van Prima Marketing Divine, erg mooi papier en zeker voor de zomer en de zachte tinten zijn echt geweldig,
In de hoek van dit omslagje een cutting en embossing folder van Joy gebruikt, nr 6002/0135. en op de andere kant een Marianne Design dies.
Knopen zaten in het pakket van de club van Tiets. Lint is van de ons welbekende winkel.

Weten jullie trouwens dat ze nog veel meer van dat lint hebben in verschillende kleuren, paars, geel, groen, blauw, erg leuk.

De twee tickets zitten in het papier en heb ik uitgeknipt en er piept aan de onderkant een doily vandaan. Van Wild Orchid Crafts.
De bloem  heb ik zelf gemaakt met ook een van de Joy mallen en de vlaggetjes zitten ook in het papier en heb ik los geknipt en erop geplakt.



Dit is de achterkant van wat jullie net zagen. Postzegels zaten ook in het pakket en het ijzeren postcard ook. Het zilveren hoekje is weer van Wild Orchid Crafs en het meetlint zit in de papier collectie.
Wat bloemen op ze zijkant en een paar labels met een tekst erop zitten in het vakje. Het randje is een dies van Crealies. Het stukje Lace kwam ik in een winkel tegen hier op Texel. Ook kunnen jullie zien dat ik weer op elk hoekje een stukje whashi tape heb geplakt, van de ons welbekende winkel.

Als je klikt op de foto's worden ze wat groter en kun je ze beter bekijken.

De laatste pagina is inmiddels ook klaar en ik ga even kijken of ik een filmpje op YouTube kan krijgen, maar dat horen jullie nog.
Weer ontzettend leuk dat jullie op mijn blog langs zijn geweest en ik ben natuurlijk weer benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes Astrid

13 opmerkingen:

  1. heel mooi Astrid! Leuk ook die tags met de wasknijpertjes! Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kunt zien dat er met veel plezier en aandacht aan gewerkt is Astrid,het is heel mooi geworden.Dit is een album om nog heel lang en vaak te koesteren,lieve groetjes,Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een klus Astrid maar dan heb je ook wat, prachtig!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! It's beautiful, Astrid! Thank you! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat heb je dat schitterend
    gemaakt, echt super ☺

    Een gezellige (knutsel)week nog ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er superleuk uit Astrid!! Mooie kleuren ook!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend gemaakt meis, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er heel mooi uit zeg !!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful hun...:o)

    biggest of hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet da er prahtig uit Astrid!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat wordt je boekje leuk Astrid.
    Prachtig papier is dit met een mooie vintage uitstraling!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhhh sweetie this is just gorgeous!! hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wauw, wauw, wat een werk en wat schitterend! Ben benieuwd of het lukt met het filmpje ;)
    groetjes en een fijn weekend,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen