donderdag 26 september 2013

Challenge Hanna & Friends Best Friends card


Hello Bloggers,

Today starts a new Challenge at Hanna & Friends  and called Best Friends Card.
This is my seccond card as a Guest Designer for the blog and i loved to do it.

I make a card from a sketch with the beautiful paper Divine from Prima Marketing.
Thats lovely paper an i got lots more of it.

The image is a stamp from Bildmalarna i get from a lovely blog friend Angela, thank you Angela.
I coloured her with my Copic Markers. Behind the image is a dies from Marianne Design i dont know the numbre because i get it from my sister in law. A doily from Wild Orchid Crafts and some pearls from my stasch. On the side i used a die from Joy Crafts 6002/0251. A few wooden butterflies and a lovely text on the right corner. Some flowers and the card is done.

Hope you all liked it and take a look on the blog of Hanna & Friends so you can see what the other Designers have make. And perhaps you wanna take a chance to winn the prize for this challenge when you make a card.
When you wanna see my card in real look at the link of YouTube.
http://youtu.be/WEZpu0YM0oQ

************

Hallo Bloggers,

Vandaag start weer een nieuwe challenge bij Hanna & Friends, deze keer is het een Best Friends Card.
Dit is mijn tweede kaart als Gast Designer voor het blog en ik vond het enig om te doen.

Ik heb deze keer een kaart gemaakt van een sketch met het prachtige papier Divine van Prima Marketing.
Het is prachtig papier zoals jullie weten en mijn mini album is ook met dit papier gedaan.

Het plaatje is een stempel van Bildmalarna die ik heb gekregen van mijn blogvriendin Angela, dank je wel Angela.
Ik heb haar gekleurd met de Copic Markers. Achter de stempel zit een dies van Marianne Design maar ik weet niet welke want die heb ik gekregen van mijn schoonzus. De doily is van Wild Orchid Crafts en een paar parels uit mijn eigen voorraad. Aan de zijkant de vlinderdies van Joy Crafts gebruikt 6002/0251.
Een paar houten vlinders van de Xenos en een leuk tekstje aan de rechterkant.
Wat bloemen en de kaart is klaar.

Hoop dat jullie hem leuk vinden en neem een kijkje bij Hanna & Friends zodat je kan zien wat de andere Designers hebben gemaakt en misschien wil je met een zelfgemaakte kaart de prijs wel winnen die er aan vast zit.
Wanneer jullie een filmpje van mijn kaart willen zien, kijk dan op deze link van YouTube.
http://youtu.be/WEZpu0YM0oQ


Astrid

24 opmerkingen:

  1. Wat een schatje, Astrid. Zoveel leuke details te zien.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een plaatje Astrid! Mooi met het frisse groen erbij!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plaatje Astrid!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! Het ziet er niet eens meer uit als een kaart maar meer als een schilderijtje :)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What A Gorgeous Card how many Stunning Layers! Looooove all those Sweet Tiny Embellishments!Congrats on Being a GDT!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card, Astrid! That image is so sweet! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is een dot van een kaart Astrid, super al die leuke dingetjes er op/aan!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Astrid, ik zie hier een pracht van een kaart...leuk om dit te ontdekken...
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart, leuk model, schattige afbeelding, het is een plaatje!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fabulous creation sweetie, perfect colours too hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super leuke kaart, Astrid, mooie kleuren heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I love the way you've used butterflies in so many ways...in the stamp, the papers, the die cuts, the wooden ones. Fantastic and very sweet! Lovely card!!
    Thanks so much for following Dreamtime Designs Craft Challenges. We launch our first challenge on Oct 1....and draw for our Blog candy! Good luck!!
    hugs--
    Roberta
    Dreamtime Designs Craft Challenge Design Team
    Queen Bee Paper Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  15. How pretty, love the die cuts, very sweet
    Hugs julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Astrid, wat een leuke kaartje heb jij gemaakt zeg.
    ik heb gekeken op you tub leuk gedaan, knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super cute!! Love all the dp and sweet butterflies. Where oh where did you get the Heart doily from? Love it!
    Hugs, Dangina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart Astrid!
    Ik heb net ook het filmpje bekeken.
    Raar dat ik daar geen melding van krijg he!
    Super kleurtjes en gave stans!
    Fijne week
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Stunning and it has pride of place as I am now the new Owner of this Adorable Card! Thankyou Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is gorgeous, such a beautiful image too
    hugs Teresa x

    BeantwoordenVerwijderen