zaterdag 7 september 2013

Nieuwe challenge You, Me and Magnolia


Hallo allemaal,

Deze keer een nieuwe challenge bij YMAM. De challenge is, gebruik drie kleuren papier.
Nou dat lijkt me niet zo moeilijk toch, als jullie zin hebben ga even kijken wat de andere DT leden gemaakt hebben.

Ik heb een Tilda gebruikt uit een nieuwere serie en ik vind haar zoooo schattig.
Gekleurd met Copic Markers en ook een beetje gras toegevoegd, leuk me wel leuk.
Papier komt bij Studio Light vandaan en het kadertje heb ik van een lieve blogvriendin gekregen, dank je wel hoor.
Het lint en de strik zijn van de A. En de brad had ik nog van vorig jaar bij het Kruidvat. Verder nog een Joy mal Vintage Borders gebruikt en die door midden geknipt zodat hij om het plaatje heen paste.
De bloemen zijn van oa de Franse winkel, Wild Orchid Crafts en Jacque.
Ook de hartjes komen bij Wild Orchid Crafts vandaan.

Ben natuurlijk weer heel nieuwsgierig wat jullie ervan vinden.

Deze kaart doet mee bij de challenge van Magnolia Down Under Challenges.

Groetjes Astrid

20 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad een lieverd dit stempeltje!!
    Je kaart is ook lekker vrolijk.
    fijn weekend Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurtjes hoor, super leuk
    kaartje ☺

    Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een snoepie hoor !!
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuke kaart weer!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje Astrid!!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieverdje, mooie kleuren!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I Looove your Gorgeous Card. You have used Beautiful colours and I love your Stunning Die Cuts!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is deze Tilda een schatje :-).
    Leuke, vrolijke kaart Astrid!!
    Liefs,Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thank you for the sweet comment, Astrid! ALL your cards are so beautiful! Have a great weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig kaartje Astrid !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super leuke vrolijke kaart As!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heheh sdaar ben ik dan eindelijk en........geen enkel raar bericht en zonder problemen op je blog, gek toch??
    Schattige kaart Astrid, heerlijke kleurtjes!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Good morning sweetie, this is just simply stunning, gorgeous creation as always hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is gorgeous sweetie I love this Tilda & the colours are lush.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super kaartje Astrid met prachtige mleurtjes!
    Ik vindt het ook zo prachtig ingekleurd!
    Fijne week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I'll immediately grab your rss feed as I cant find your e-mail subscription link or e-newsletter service. Do you've any? Kindly let me know in order that I could subscribe. Thanks.
    Cardsharing Server | Best cardsharing | Cccam Server

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh my, she is too adorable! Great frame, is it a spellbinder? Gorgeous colors to.
    Hugs, Dangina

    BeantwoordenVerwijderen