zondag 13 oktober 2013

Bestie winter Digi


Hallo allemaal

Deze keer weer een Bestie gekleurd, wat zijn ze toch lief. Deze winter Bestie kon je krijgen bij de club van Tiets maar dan moest je wel een kaart ermee maken, nou dat is geen probleem.
Deze Bestie is nu te koop bij Sherri zelf  want zij heeft hem aan Tiets gegeven als kadootje voor ons.
Kijk eens op het blog van Besties challenge.

Ik heb een sketch gebruikt die ik ergens tegen kwam, en papier gebruikt van de oude collectie van vorig jaar van het Kruidvat.
Kant heb ik van een winkel hier op Texel, Brad en zilver kerstboompje uit mijn eigen collectie en het ornamentje van Christa gekregen, dank je wel.
De ijssterren van Marianne Design gebruikt.
Natuurlijk de Bestie gekleurd met Copic Markers en een beetje sneeuw gebruikt voor de afwerking.

Groetjes Astrid

18 opmerkingen:

  1. lieffie geworden zus, en leuk dat ornamentje, echt een hebbe iets weer he hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi geheel prachtig hoor
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige winterse kaart!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zo met dat paars in het papier en op die schattige Bestie Astrid!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Astrid, jij bent ook fijn bezig zeg mooi hoor!
    was gezellig gisteren bij Tiets de clubje volgende jaar zijn wij zeker
    er weer
    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend en schattig kaartje! En wat prachtig dat grijs met paars gecombineerd :)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och dit is echt een schatje Astrid, erg mooi gekleurd en mooie details met veel spullen van onze favoriete A haha.
    Je magnolia kaart is ook super zeg! De bloementoef is prachtig!
    Ik kwam er net achter dat ik nog niet als abonnee op je youtube stond...vreemd want ik dacht dat ik al ooit aangemeld was....de layout daar is ook veranderd dus misschien verloren gegaan.
    Misschien krijg ik nu dus weer vanzelf bericht bij een nieuw filmpje.
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Awww this is so super sweet! Love the purple combo for a winter card. Nice seeing non-traditional color. Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. She is Gorgeous and I loooove the Beautiful mauves everywhere!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief kaartje Astrid.
    Prachtige kleurencombinatie dat paars/lila met grijs!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Good morning Astrid
    Beautiful card, I love the image and colours.
    Hugs Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. AWE! Now isn't this adorable!! Love the cute snowflakes and sweet image. Such a precious card Astrid!!!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So sweet, love the snowflakes too, very pretty
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohw, ben jij ook al aan de Besties :)
    Prachtige kaart!
    Groetjes Anneke.
    ps. op de één of ander manier mis ik steeds je nieuwe berichten....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hai Astrid, wat een super schattig winters kaartje! Mooi kleurwerk ook hoor! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een dotje dat plaatje en zo mooi ingekleurd!
    De ijs sterren staan er prachtig bij en het boompje ook!
    Nu nog even geen winter maar maandag echt herfst na vandaag moeilijk te geloven want het was hier 20 graden!
    Ik lees weer door...

    BeantwoordenVerwijderen