woensdag 9 oktober 2013

Nieuwe challenge bij You, Me and Magnolia.


Hallo allemaal

Vandaag start een nieuwe challenge bij You,Me and Magnolia met deze keer de uitdaging
                                     Anything Goes.

Deze keer heb ik een kadootje gemaakt voor mijn lieve blogvriendin Christa. Ze is niet jarig maar ze krijgt dit kadootje op 12 oktober als we weer een clubdag hebben van Tiets.
Er zit wat lekkers in verpakt. Dus Christa, niet kijken. haha

Tilda gekleurd met de copic markers. Achter Tilda zit een spellbinder dies die ik pas nieuw heb, wat heb ik gemist. haha.
De randen zijn gedaan met een pons van Martha Steward en het gele papier een beetje bewerkt met distress ink walnut stain.
De bloemen: de roze uit de winkel met de A, de creme uit de winkel in Frankrijk, die piepkleine roze van het Kruidvat, de ponponnetjes uit de winkel met de A, een grote flat pearl van Wild Orchid Crafts, zo ook de hartjes. De letters met het alfabet van Joy Crafts.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en als je zin hebt ga ook even kijken op ons blog om te zien wat de andere DT leden hebben gemaakt en misschien kan je meedoen en een leuke prijs winnen,
Deze keer is de sponsor Hobby Actief.

Groetjes Astrid

10 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een liefie Astrid....dit zal Christa zeker op prijs stellen...prachtige bloementoef heb je erop gemaakt!!!

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. She is just Adorable! Loooove your flower arrangement too! I'm sure Christa will looooove it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh wat een prachtige kaart is dit! Ik vind je bloemwerk ook zo schattig!

    liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi sweetie, this is just gorgeous, fab colours and design, hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card, Astrid. I'm sure Christa will love it. Love this adorable Tilda--beautifully coloured. Terrific diecut, punched borders and flowers.
    Hugs,
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous card sweetie I love the Tilda she is one of my faves.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig deze kaart!
    Ik ben weer eens achter en dat terwijl de vakantie hier alweer een week voorbij is.
    Ik lees dus nu maar eens even door.

    BeantwoordenVerwijderen