zondag 10 november 2013

Challenge You,Me and Magnolia


Hallo allemaal,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge van You, Me and Magnolia. 
Deze keer is de challenge                 BUTTERFLIES.

Zoals jullie zien heb ik een babykaart gemaakt met de mooie stempel van de ooievaar.
Papier is van de ons welbekende winkel, ik heb alle blokjes los gescheurd en op kleur in een grote doos gedaan, dat is wel lekker handig en je kan meteen de kleur zien, en wat je dan allemaal tegenkomt.
Ik wist niet dat ik nog zoveel mooi papier had.
De bloemen zijn van I am Roses en het speldje met de hartjes nog uit mijn eigen collectie.
De rand gebruikt van Joy, en de vlaggetjes zijn van La La Land.
Het hartjes randje is van Magnolia en het hoekje van Crealies.
De vlinders naast de ooievaar aan de rechterkant zijn gemaakt met kleivormpjes, die heb ik gekregen van mijn lieve blogvriendin Christa, dank je wel hoor.
De ooievaar natuurlijk weer gekleurd met mijn Copic Markers. Wat zou ik zonder moeten.

Als jullie zin hebben neem een kijkje bij You, Me and Magnolia om te zien wat de andere DT leden hebben gemaakt en misschien wagen jullie een gokje, om mee te doen, deze keer is onze Sponsor MIEKELOTTE.

Deze kaart doet ook mee met de challenge bij Addicted to stamps challenge.

Groetjes Astrid

20 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart !
    Gezellige (knutsel) zondag ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schat van een babykaartje , heel lief is dit stempelafdrukje ook zeg....pracht kaart Astrid.

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, Astrid. De leuke vlinderstans maakt de kaart helemaal af.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een hele gave kaart geworden, mooi ook met de vlinderrand!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje Astrid!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een plaatje Astrid!
    Deze stempel is ook zo geweldig leuk voor een geboortekaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig babykaartje! Lief hoor! Nu nog een baby geboren en jij hebt een mooi kaartje!
    Fijne zondag!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful work, Astrid! Your butterflies are gorgeous! Such a pretty image! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your Card is just Sooooo Beautiful! Loooove the Colours and the beautiful Image! I have the Banner Die coming in the post it comes up so well!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beeldige en lieve kaart Astrid! Slim om het papier zo op te bergen, lijkt me heerlijk werken. Volgens mij zijn die vlaggetjes van Lalaland of zit ik er naast??

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart! Mooie zachte kleurencombinatie en die vlinderrand doet het 'm!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous creation, such attention to detail. love it. TFS Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Your card is so precious :)
    Such soft colours and I love that banner.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief babykaartje! Die vlaggetjes en vlinders geven het net dat beetje extra :)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A lovely baby-card, With creative use og punches and dies. Thank you for joining the ATSC. Hugs Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Awesome sweetie, I love this stamp although I've still not inked mine up yet :0(

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Astrid , wat een super schattig baby-kaartje heb je gemaakt voor de lopende challenge ! Groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen