vrijdag 15 november 2013

Een jongenskaart


Hallo allemaal

Vandaag een jongenskaart voor een achterneefje gemaakt.
Tja wat moet ik er van zeggen?
Het papier is van de ons welbekende winkel en de stempel gefeliciteerd heb ik een keer gekocht bij de Duif in Leeuwarden.
Het ronde stempeltje zat nog in mijn collectie.
De knopen uit mijn knopenbak met een stukje jutetouw erdoor.
Het jongetje is een digi stamp. En is gekleurd met Copic Markers.

Een kort blogbericht, maar ik kan er niet meer over vertellen.

Groetjes Astrid

15 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd Astrid!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful card, Astrid! That image makes me smile! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief, leuk, stoer kaartje !
    Gezellig (knutsel) weekend ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohw, wat is tie leuk!!
    Grappig afdrukje:)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi hi die is leuk Astrid!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke kaartje Astrid en dat afdrukje lief hoor.
    fijn weekend!
    liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aww simply gorgeous hun....:o)

    biggest of hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Its nice to have an excuse to do something different isn't it! I Looooove it. Such a Cute Image and the colours are just Awesome! He will Love it I'm sure!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een schatje Astrid, lekker vrolijk en zo'n grappig afdrukje. Heel mooi gedaan!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend leuk kaartje, super!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Good Morning sweetie, wowzers stunning work!! hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Good Morning sweetie, wowzers stunning work!! hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke jongenskaart!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen