dinsdag 26 november 2013

Nieuwe challenge bij You, Me and Magnolia


Hallo allemaal

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij You, Me and Magnolia.
Deze keer is de challenge :            ALLES MAG / ANYTHING GOES

Ik zag een poosje geleden een prachtig filmpje bij Diana, van Deedee's Cart art en heb geprobeerd om mee te kleuren met de copic markers.
Nou ik kan wel zeggen dat ik er zelf tevreden over ben.

Het papier wat ik heb gebruikt is van Prima Marketing en de witte bloem van Wild Orchid Crafts, de andere bloemen zijn zelf gemaakt.
Ook heb ik weer mijn nieuwe spellbinder dies gebruikt voor om het stempel afdrukje heen.
Een zilver hoekje in de linker bovenhoek en wat rozenlint aan de rechterkant ook allebei van Wild Orchid Crafts.

Neem een kijkje op het YMAM blog om te zien wat de andere DT leden hebben gemaakt en vind je het leuk om mee te doen met de challenge, deze keer is de Sponsor Bamba Creatief.

Groetjes Astrid

Deze kaart doet mee met de challenge bij:
http://7kidschallengeblog.blogspot.nl/       7 Kidschallengeblog
http://challenges4everybody.blogspot.nl/   Challenges 4 Everybody
http://bearlymine-challenges.blogspot.nl/   Bearlymine Challenges



21 opmerkingen:

  1. Prachtig Astrid, de kleurtjes zijn ook mooi.
    Het inkleuren is super goed gelukt, daar kan je zeker tevreden over zijn;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh fabulous card, love the cute Tilda.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart!!! En je mag zeker tevreden mee zijn over het inkleuren Astrid! Heel mooi :-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superschattig kaartje! De kleuren vind ik ook geweldig :)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card, Astrid! Such a gorgeous die and pretty colours! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt super goed gelukt Astrid, heel mooie kleuren!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Astrid!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart weer !
    Gezellige (knutsel) week ☺
    Liefs en grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje! Mooi ingekleurd! Lieve groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een plaatje Astrid, die spellbinder mal is toch ook zo mmoi.

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Astrid , toevallig heb ik dat filmpje ook opgeslagen .... Je hebt prachtig gekleurd !! Ik ga het ook eens proberen. Je hele kaart ziet er supers uit. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het kleuren is je goed gelukt, Astrid. Je kaart is prachtig!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow this card is Totally Gorgeous. Your colouring and shading is perfection at its best!Looove her!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. So cute! Love the rose ribbon border! Thanks for playing with us at www.7kidscollegefund.com!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Waaaah wat heb ik weer veel posten bij te lezen!
    Gaaf deze kaart en knap gekleurd zeg dat doe ik je zeker niet na!
    Je kerstsok kaart en de Mo Manning kaart zijn ook echt schitterend!
    Ik moet nog beginnen aan kerst!
    Nu druk met sint eerst.
    Dank voor je complimenten over de notendop.
    Alvast een fijn weekend
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beste Astrid,

    Via het blog van Erica (Heidebloempjuh), ben ik bij je terechtgekomen. Ik ben direkt volger geworden, na het bekijken van je prachtige creatieve kaartjes! Hier wil ik wel meer van zien en kom dan ook gezellig bij je langs!
    Misschien vind je het ook leuk om mij te gaan volgen....?

    Groetjes Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. So pretty, I love the neutral tones and sweet floral trim, just lovely
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi kaartje weer Astrid en je kleurwerk ziet er zeker goed uit hoor. Knap gedaan!

    Liefs,
    wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a gorgeous card you have made here. It fits our challenge this week well of “anything goes”. Thanks for taking part and good luck. Best wishes, Kym (Bearly Mine Challenge Blog Design Team)

    BeantwoordenVerwijderen