maandag 23 december 2013

Bestie digi van de club van Tiets

Hallo allemaal,

Vandaag een kerstkaart met een Bestie die op de club van Tiets gratis te verkrijgen was. Maar je moest er wel een kaart mee maken, nou dat heb ik gedaan.
Deze digi werd beschikbaar gesteld door Sheri Baldi van de Bestie Challenge Blog.

Ik heb voor de basis een geel cardstock gebruikt bewerkt met distress ink vintage photo, alle randen zijn hiermee gedaan.
Toen een groen cardstock erop en daarna het design papier van Melissa Frances gebruikt.
Ik heb ook een sketch gebruikt voor deze kaart.
De digi is gekleurd met Copic Markers. De ijssterren zijn van Marianne Design en bewerkt met Embossingpoeder. Wat ik nog had van mijn Pergamano docenten tijd.
Linten uit mijn eigen collectie evenals de hart plakparels.
Het tagje met kerst groetjes heb ik vorig jaar van een lieve blogvriendin gekregen.

Nou we zitten bijna tegen de kerst aan en ik wilde iedereen,

Hele fijne kerstdagen wensen en een heel gelukkig en gezond 2014.

Groetjes Astrid


11 opmerkingen:

  1. Heel mooi en lief kaartje Astrid! Wat een mooie strik :)
    Groetjes en hele fijne dagen,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, Astrid. Wat een schatje,de stempel.
    Fijne dagen.
    Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card, Astrid! Such wonderful layering and a sweet image! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er een hele mooie kaart mee
    gemaakt, woww !
    Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
    lekker genieten en knutselen.
    Een goede kerst ☺
    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart heb je gemaakt met deze super digi Astrid, 3x raden wat er morgen op mijn blog staat???

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een prachtige kaart Astrid!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Astrid en de enjoy letters zijn fantastisch in je vorige post!
    Geniet nog lekker van tweede kerstdag en de laatste week van het jaar!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai Astrid, een super schattig kaartje! Erg mooi gemaakt en wat een lief afdrukje is dit zeg! Super kleurwerk ook! Nog een gezellige tweede kerstdag gewenst! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi sweetie such a gorgeous creation, huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. She is so Sweet and coloured to perfection!

    BeantwoordenVerwijderen