zondag 15 december 2013

Enjoy Christmas


* Als jullie op de foto klikken dan verschijnt de hele foto.

Hallo allemaal,

Een poosje geleden hadden ze bij de Action leuke MDF letters.
Daar heb ik er dus een paar van ingeslagen.

Deze is voor Kerst.
Ik heb hem eerst helemaal wit geschilderd, voor en achter en toen het papier van Melissa Frances gebruikt en het lint van boekenvoordeel.
De kerststerren zijn van Marianne Design.
Ik heb de Tilda's eerst gestempeld en toen onder de scanner gelegd, en met Irfanvieuw verkleind, zodat ze een beetje in proportie zijn met de Mdf Letters.
De kerstboom is ook van Marianne Design.
Aan de zijkant een label met Merry Christmas erop, een stempel van Fiskars.
Nog een gouden sterretje aan de linkerkant die uit mijn collectie komt.

Hij is voor een heel speciaal iemand hier in Blogland en ik denk dat ze hem nu ondertussen wel ontvangen heeft.
Dit project doet mee met de challenge bij Tilda Town.

Groetjes Astrid


17 opmerkingen:

  1. Lieve Astrid,

    Je weet dat ik deze dagen NIET blog maar volop geniet van de girls uit Newcastle maar nu MOET ik even reageren!! De grote pc op zolder is al dagen niet aan geweest en ik heb je mailadres niet op de laptop dus vandaar toch even bloggen en zeggen dat dit zoooooooooooo gaaaaaaaaaaf is en zo'n beeldige verrassing, heel veel dank!! Het heeft een ereplekje in de kamer!!!

    Liefs Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwww wat schitterend gemaakt !
    Een fijne en gezellige (knutsel) zondag gewenst ☺
    Grtjsss en liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey there sweet Astrid!
    This is such an adorable project! Cute little Tildas and love the traditional colors!!!
    My son is home now! Woo Hoo! Hope you enjoy your visit with yours!
    Have a very Merry Christmas!!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw....supergaaf gemaakt Astrid!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous as always hun....:o)

    biggest of hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk Astrid ,ik heb zo ook nog (onaangetast) liggen,maar ik vindt het helemaal super wat je er mee gemaakt heb!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee zeg. Ik heb de letters van xmas nog liggen. Ik geloof dat ik daar ook maar eens zo'n mooie creatie mee ga maken. Bedankt voor je inspiratie.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amazing Creation. Love all the Gorgeous little touches and those Sweet Magnolias!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend! Begrijp ik het goed dat er op de letters papier zit? Het lijkt wel gestempeld, zo subtiel :)
    Prachtige layout heb je gemaakt, alles is precies in verhouding.
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fantastic project, Astrid! It's beautiful! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gorgeous
    thanks for playing with us at tilda's town
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a pretty sign, just lovely Astrid
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Good morning sweetie this is gorgeous I love this, fabulous creation hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WAUW ! Wat heb je dat gaaf gedaan met die letters .... jammer dat ze niet allemaal te zien zijn. ( ik denk dat je dan je foto-formaat even moet aanpassen in je bericht .... ). Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Als je op de foto klikt Christa verschijnt ie helemaal.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. zo mooi, Astrid!!!
    hihi, ik heb dezelfde letters gekocht bij de Action, en nog veel meer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kunstwerkje Astrid, heeeeel mooi! En leuk natuurlijk dat je meedoet aan onze challenge bij Tilda's Town! Succes!!!!
    Groetjes,
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen