zaterdag 28 december 2013

Nieuwe challenge You, Me and Magnolia


Hallo allemaal,

Vandaag start weer een nieuwe challenge van You, Me and Magnolia.
Deze keer is de challenge                 POLKA DOTS

Ik heb gekozen voor de lieve Tilda uit de serie London, die een lekker kopje thee drinkt op een bankje.
Ik heb weer een keer meegekleurd met de You Tube Tutorial van DeeDee's Card art.
Neem eens een kijkje op haar blog dan zie je wat een prachtige kaarten Diana maakt en erg leuke filmpjes waar je zeker veeeeeel van kunt leren.

Gebruik gemaakt van de Shape art van Dutch Doobadoo en de randen bewerkt met stempelinkt van de ons welbekende winkel met de grote A. Ook het dots papier is hiervan.
Lintje nog uit mijn eigen collectie en de bloemetjes zijn van het Kruidvat.
De lieve duif is van klei en heb ik gekregen van mijn lieve blogvriendin Christa, van Christa's Scrappies, ook bij haar zou je een keertje langs moeten, ook zij maakt prachtige dingen. Dank je wel hoor Christa.
Ik heb ook een beetje stempelinkt lichtblauw gebruikt op de duif.

Deze kaart is inmiddels al lang niet meer in mijn bezit want een andere lieve blogvriendin Sandra van Scrappoint was begin December jarig en zij heeft hem nu zeker ontvangen.
Ook bij haar zou je een kijkje moeten nemen.

Ben natuurlijk weer erg benieuwd wat jullie ervan vinden en neem een kijkje op ons blog om te zien wat de andere DT leden hebben gemaakt.

Groetjes Astrid

13 opmerkingen:

  1. Dat is een prachtige kaart geworden Astrid!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schatje Astrid !!
    Heerlijk roze !
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie vrolijke kaart !

    Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
    lekker genieten en knutselen.
    Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
    en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, Astrid! Mooie kleuren.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOh zie haar daar nou toch zitten, enige kaart Astrid en lekker roze!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een plaatje Astrid en mooie vorm van het kaartje!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a Cute Card! Looove the Pinks! Hope you had a Lovely Christmas and are going to have a Fabulous New Year!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke kaart Atrid met die schat van een THEE LEUT TILDA!!.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card, Astrid! So many pretty polka dots! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Astrid, prachtig kaartje! heel lief! Ik wens je een fijn uiteinde en een creatief 2014 toe!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Astrid
    thanks for your visit today and your sweet comment on my blog
    It means a lot to me.
    Your card is so beautiful
    love it
    Today is a first day of year 2014 I wish you all the best
    hugs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen