zaterdag 7 december 2013

Tim Holtz tag

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een tag zien, die ik heb gemaakt als probeersel.
Ik heb de tag bewerkt met distress ink Peacock Feathers en de dies van Tim Holtz gebruikt de sneewman.
De armpjes heb ik weer bewerkt met vintage photo en de hoed met zwart inkt uit mijn eigen collectie. Dit zijn nu 3D elementen geworden evenals zijn neus.
De blaadjes op zijn hoed zijn van Marianne Design en het lintje om zijn keel uit mijn collectie.
De stempel Merry Christmas van de A. Verder heb ik een sheet gebruikt en door de cuttlebug gehaald met embossingfolder ster. En die met brads aan de tag vastgezet. Verder wat lint en lace ook nog uit mijn eigen collectie. Het tijd elementje van Wild Orchid Crafts.
Het was even om te proberen maar ik denk dat jullie nog wel meer tags van me gaan zien de aankomende tijd.

Groetjes Astrid

10 opmerkingen:

  1. Vindt hem toch wel leuk hoor Astrid!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is one fantastic tag!! Love the colours too :)
    Hugs
    Vic x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tag, grappig hoe de sneeuwman op de uitkijk lijkt te staan!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello :)
    It's complete post with my tags (sorry)
    http://scrapkiart.blogspot.com/2013/12/blog-hop-day-6-paperhaus-magazine.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Astrid, This tag is so adorable! I love the charm and the clear stars.

    Much Love,
    Chelsea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi sweetie, brilliant creation, love the colours hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat apart zeg, maar ziet er wel
    mooi uit !
    Een fijne en gezellige (knutsel) week gewenst ☺
    Grtjsss en liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great tag Astrid, lots of lovely texture.
    Hugs Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen