zondag 19 januari 2014

12 tags of 2014 Tim Holtz

Hallo allemaal,

En maar weer een tag, dit is een tag voor de 12 tags of 2014 die je kan vinden bij Tim Holtz.
Ik ga proberen om elke maand een tag te maken zoals Tim Holtz laat zien, je mag gewoon je eigen spullen gebruiken want de meesten van ons zijn nog niet bevoorrecht dat we alles hebben wat hij heeft, ik in ieder geval niet.

Ik heb deze tag eerst bewerkt met Frayed Burlap en toen de mask Clockwork gebruikt en met dezelfde distress ink bewerkt, toen de letters gebruikt van Pergamano zij hadden in het verleden ook heel veel masks die ik ook lekker in de toekomst ga gebruiken.
De letters heb ik met zwarte acrylverf aangebracht. Toen de klok, ik heb voor het middelstuk een stukje zilver karton gepakt en deze door de Big Shot met het Stencil clockwork gedaan, ook dat werkt prima, er zijn genoeg filmpjes op YouTube waar in je kan zien hoe je kunt embossen met stencils.
Daarna bewerkt met stazon stempelinkt. De stickers zijn ook van Tim Holtz, Idea-ology chitchat.
De stempel met de pijl en de tekst, natuurlijk ook van onzer Tim en deze zijn de clear stamps.
Een klein paperclipje en een paar nietjes en de sleutel van Scrapdelight.

Ik ben natuurlijk heel nieuwsgierig wat jullie ervan vinden.
Het zal een klein beetje stiller worden op mijn blog maar ik probeer zoveel mogelijk bij te blijven, want maandag ga ik weer voor 4 dagen werken bij de Marine. Joepie.

Groetjes Astrid

14 opmerkingen:

  1. Schitterende tag, erg leuk gemaakt ☺

    Een hele fijne zondag met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tag Astrid! Je bent goed op dreef. Liefs, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele uitdaging om met Timmie mee te doen Astrid en ej eerste klap is al een daalder waard!!
    Succes en vooral veel plezier in Den Helder, hoop dat deze "jongens" net zo leuk zijn als de vorige!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Awesome take on Tim's tag, looking forward to seeing the Feb tag. I am doing this too. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love this Tags and you are doing an Amazing job of them. Looking Forward to the next one. Have fun at work!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toffe tag.. ik vind hem helemaal geweldig en de kleuren, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! Wat een schitterende tag!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw een prachtige tag Astrid! Super mooi deze stijl, ik vind je clock mask helemaal geweldig, geeft zo'n stoere uitstraling, helemaal leuk! En heel veel plezier met je werk! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love your tags, all so very different but lovely just the same, nicely done
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie tag. Super hoe je met je bestaande spullen zoiets moois hebt kunnen maken.
    Groetjes Birgit

    BeantwoordenVerwijderen