vrijdag 3 januari 2014

Mijn eerste Foto Vintage kaart


Hallo allemaal,

Nee schrik niet, ik ben niet om of zo, maar wilde gewoon eens proberen of ik dit ook leuk vond.
Mijn eerste foto vintage kaart, leuk om te doen maar wel snel klaar, dat is niet zoals ik kaarten maak. Ben er normaal toch wel een paar dagen mee bezig maar deze was binnen een uurtje af.

De kaart is van kraftpapier en het vintage papier van de winkel met de A. Bovenste stukje van een stukje bruin papier waar ik mijn Martha Steward pons op los gelaten heb. Zo ook op het design papier.
De randen zijn bewerkt met Distress ink vintage photo, en de bloemen onderaan zijn van Wild Orchid Crafts.
Verder een zelfgemaakte bloem en een swirl van Marianne Design. Het takje en de vlinders komen uit mijn eigen collectie.
Het plaatje van het meisje had ik een keer bij een workshop van de club van Tiets gekregen, aangezien ik niet zoveel met Vintage plaatjes doe, had ik ze nog over.
Het happy birthday labeltje is van Polka Doodles.
Het plaatje heb ik een beetje bewerkt met Frantage Aged Ivory.

Ik ben natuurlijk reuze benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Deze kaart doet mee met de We love Vintage challenge blog.

Groetjes Astrid

17 opmerkingen:

  1. Die ziet er gaaf uit, dat heb je
    echt leuk gemaakt !

    Een heel goed begin van het nieuwe jaar
    met heel veel leuke dingen en knutselen.
    De allerbeste wensen voor 2014,
    op een mooi en creatief jaar ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een schatje hoor maar ja......ik ben van de vintage hè hihihi.
    De allerbeste wensen voor 2014 Astrid en maak er een fijn jaar van.
    Groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachrig hoor astrid , lekker door gaan met de vintage kaartjes xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend mooi kaartje Astrid! Love it! Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaart prachtig! Snel is ook wel eens erg makkelijk;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Astrid. Leuk dat je meedoet met de challenge bij WLVC. Hopelijk nog vaker.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super vintage kaartje As! Ook wel eens lekker toch...een snelle kaart!
    Veel liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf dat je mee bent gaan doen aan onze vintage-challenge bij WLVC Astrid. We zien je graag volgende keer weer hoor.
    Lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is Superleuk! En leuk dat je mee bent gaan doen bij WLVC, groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje!
    Groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Happy New Year, very pretty card, thanks for sharing
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi vintagekaartje heb je gemaakt, al is het niet je normale manier hij is wel prachtig, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is just Gorgeous! love everything about it!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het een prachtige vintage kaart !
    Leuk dat je meedoet bij WLVC.
    Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen