maandag 13 januari 2014

Nieuwe Challenge You, Me and Magnolia

Hallo allemaal,

Vandaag weer een nieuwe challeng bij You, Me and Magnolia.

Deze keer is de challenge   Winter Time.

Ik heb deze tag gemaakt en beplakt met papier van de A.
Daar overheen heb ik met modeleerpasta en de mask Chicken Wire een patroon gemaakt, het modeleer pasta met  Glimmer Mist Walnut Gold bespoten.
Een randje kant uit mijn eigen voorraad en papieren bloemen gemaakt met de Ek Succes pons, en het papier komt uit mijn Engelse woordenboek.. De takjes zijn van Joy Crafts. Een tekstje van internet.

Tilda is gekleurd met Copic Markers en voor de stipjes heb ik Liquid pearls gebruikt. en op de vlokjes Stickles Diamond.

Ik ben natuurlijk weer erg benieuwd wat jullie ervan vinden.
En neem een kijkje op ons blog YMAM om te zien wat de andere DT leden hebben gemaakt en onze sponsor is deze keer Miekelotte.

Groetjes Astrid

14 opmerkingen:

  1. Super wat je met het chickenwire hebt gedaan, mooie bloemen, lieve Tilda dus..enige tag Astrid!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tag Astrid! De bloemen uit boekpapier zijn supermooi! Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige tag Astrid :-). Leuk zoals je dat met het Chicken Wire gedaan hebt!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tag Astrid, en gaaf hoe je dat chicken wire hebt gebruikt.

    Liefs annemarie ne merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tag Astrid, en gaaf hoe je dat chicken wire hebt gebruikt.

    Liefs annemarie ne merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful tag, Astrid! I like the "BRRR"! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige tag Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is just Stunning! I can vouch for this because I now own this Gorgeous piece of Artwork! the Textures are Soooo effective thanks for telling me how they were done!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie tag! Ik houd van de prachtige kleur oudroze/zalm die je hebt gebruikt :)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige tag is dit.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen