zaterdag 18 januari 2014

Verhuis Tag

Hallo allemaal,

En weer een tag, zoals ik al eerder had verteld vind ik het leuk om iets op een tag te maken wat je normaal op een kaart zou maken.
Deze tag heb ik gemaakt voor onze zoon en schoondochter omdat ze net tussen kerst en oud en nieuw een nieuwe woning kregen. En de 30e december zijn verhuisd.
Het huisje is zoals jullie kunnen zien er in 3D op gemaakt, de kerstboom ook zelf gemaakt en is ook in 3 delen opgebouwd, en die kerstboom is omdat onze zoon niet het gevoel had Kerst te hebben en schoondochter alle kerstspullen in een doos had gestopt.
De bloem van papier uit mijn Engelse woordenboek en de EK Succes pons. De sleutel is van Scrap-Unlimited. En de banner van Tim Holtz, ik heb die zo op papier geplakt zodat hij door de printer kon en het tekstje zelf gemaakt.
De achtergond is een embossingfolder van Sizzix door mijn nieuwe Big Shot gedaan en bewerkt met Distress ink, Peacock feathers.
Een doily bewerkt met Stickles Diamond en het kant uit mijn eigen collectie.
Een paar belletjes boven aan met Backers Twine en wat lint en klaar is ie.
We hebben hem al op tweede kerstdag aan hun gegeven en ze vonden hem geweldig.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes Astrid

8 opmerkingen:

  1. Heel leuke tag Astrid! De zullen je zoon en schoondochter vast nog heel lang koesteren. Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk Astrid en zo hadden ze dus toch een heel klein beetje kerst in huis!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tag, heel gezellig ☺

    Een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice post. I learn something more difficult on different blogs everyday. It can at all times be stimulating to learn content material from other writers and practice just a little one thing from their store. I'd want to make use of some with the content material on my blog whether or not you don't mind. Naturally I'll give you a link on your internet blog. Thanks for sharing.

    Cccam Server

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke tag Astrid :-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, Astrid. Vooral het huisje vind ik zo leuk.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. How Clever to have a meaning behind the Embellishments! Hope that you are having a lot of fun with your New BigShot! I hope your Sons move into the Cottage went well! Have a Great Weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan me voorstellen dat je zoon en schoondochter hem super vonden, het is zo'n persoonlijke tag geworden, fijn weekend liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen