donderdag 23 januari 2014

Weer een jongenskaart


Hallo allemaal,

Deze keer weer een jongenskaart, omdat een van de achterneefjes jarig was.
Het leuke plaatje is een digi van Mo Manning.
Op blauw papier een blaadje van papier wat ik nog had liggen, weet niet waar het van is, dit bewerkt, met distress crackle paint, alleen zie je dat op de foto niet zo goed.
De vlieger heb ik met glossy accents bewerkt.
Het papier met de tekstregels is een stempel ook gekocht op de Krea Doe met blauw Archival gestempeld.
Het hoera ticket is van Noor Design.

Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden, beetje korte blogpost maar ja ik weet niet wat ik er nog meer over moet zeggen.

Verder kan ik wel zeggen dat ik weer werk bij de Marine, en ik vind het super.
Dus kaarten maken moet weer in de avond of in het weekend, maar dat geeft niks, ik heb weer werk.

Groetjes Astrid

12 opmerkingen:

  1. Ach, wat een schatje! Prachtige kaart, Astrid!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd Astrid, fijn dat je weer werk hebt,
    je kaart is zo leuk, leuke digi van Mo

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje As! Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat goed!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig Astrid dat je weer werk hebt en wat een leuk kaartje is het weer!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Topkaartje Astrid, super leuk voor een jongentje!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke jongenskaart! Stoer en toch lief ;).
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuke kaart, Astrid, ik heb dit stempeltje ook ingekleurd, ik moet het kaartje nog maken!
    en wat fijn dat je weer werk hebt, veel succes en plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is weer een heel mooi kaartje geworden Astrid!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a Cool Card bet he loved it! I love the Image you used and it matches your choice of papers well. Have a Great Weekend hopefully you have it of to Craft!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie stoere jongenskaart zeg, daar zal de jarige blij mee zijn liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. You've created a super fun card, Astrid! The blues are all so pretty, and I love the bright orange kite! You've done a fabulous job colouring that sweet boy! :o)

    BeantwoordenVerwijderen