vrijdag 3 januari 2014

Weer iets nieuws


           *** Als je op de foto klikt wordt deze groter********

Hallo allemaal

Ik kon niet langer wachten met deze te plaatsen.
Zoals jullie zien ik ben een beetje aan het experimenteren met allerlei dingen die ik leuk vind.

Deze layout op canvas heb ik twee keer gemaakt, eentje voor mijn man en eentje voor mijn zoon.
Ik heb modeleer pasta gebruikt en een mask van Dutch Doobadoo, het papier is van My Minds Eye.
Ik had een aantal spullen gekocht op de Krea Doe die ik nu allemaal aan het uitproberen ben.
Je ziet diverse Tim Holtz dies en Embellishments van Scrap Unlimited.
Bloemen zijn van I am Roses en de tekst stempel van Studio Light. De klokken, het mannetje en de bromfiets, maar die zie je bijna niet, zijn de stamps van Tim Holtz. Burlap aan de achterkant van de foto en lint van de Wibra. Zowel foto als papier achter de foto bewerkt met de distresser van Prima Marketing. De letters zijn ook van Tim Holtz. Het woord betekent zoiets als   De Tijd vliegt voorbij.

Ook dit was weer leuk om te doen en ze vonden het helemaal geweldig.

Ik ben natuurlijk reuze nieuwsgierig wat jullie ervan vinden.

Groetjes Astrid

21 opmerkingen:

  1. Astrid wat is dit gaaf en wat heb je 2 leuke mannen!!!! Geen wonder dat ze dit allebei super vonden, krijgt vast in 2 huizen een ereplaatsje!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous layout and design. Love all the embellishing.
    Hugs, Dangina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat gaaf Astrid, ziet er super uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw Astrid, ik vind het helemaal toppie zeg !!!! gaaf !!! Tevens een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2014, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje wat mooi Astrid, fantastisch gemaakt zeg!
    en de allerbeste wensen voor 2014
    Liefs Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous page. Love the layout and colours. TFS

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhhhhh wat gaaf gedaan en een hele mooie herinnering zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Astrid this is briliant! I absolutely love it, I have just completed a scrap page for my mum and seeing yours has made me feel mine is not good enough lol, I really love this.
    Well done you. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wauw, wauw, geweldig!!! Dit is echt prachtig! Ik heb me nog niet aan de modeleerpasta gewaagd maar als ik dit zie.....
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat mooi en gaaf Astrid!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er super uit Astrid!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Astrid..your layout is very cool. I love the background you've created with the large dots. Then the photo being nestled in the center of all of those cool embellishments really looks great. Love the metal pieces! I also wanted to thank you for the nice comment you left on my blog! <3 Candy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat gaaf!!
    Heerlijk om met allerlei spullen lekker aan de slag te gaan!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous layout, love those fab details! Hope you had a wonderful christmas. Wishing you a creative, crafty new year! Hugs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat super zeg, en wat een werk heel erg mooi, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een onwijs gave mannenlay-out! Echt heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. geweldig, Astrid, prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi sweetie, I love this its gorgeous, hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What an Outstanding piece of Art! you should be very very proud of yourself! Bet your Husband and Son Loooved your work!

    BeantwoordenVerwijderen