zaterdag 15 februari 2014

12 tags of 2014

Hallo allemaal,

Deze keer weer een tag van de 12 tag of 2014. Deze tags kun je maken bij Tim Holtz.                                                                    

Ik heb eerst distress ink frayed burlap met old paper op mijn bureau gesmeerd en daar water overheen en de tag er door heen gehaald.
Gedroogd met de hobbyfohn en toen de hartjes met distress ink fired brick en een maskje van Pergamano de hartjes erop gedaan, dit maskje is maar twee hartjes groot , een kleintje en een grote.
Een hart geknipt, en bewerkt met rode stickels.
Het krijtbord is een stempel en die met distress embossingpoeder bewerkt en later met een krijtje eroverheen gegaan.
Je kunt dat allemaal zien op het blog van Tim Holtz.

                                          DSC08729

Met foamtape alles op de tag geplakt, en een randje stikker wat ik nog had eronder op geplakt.
Een pijl ook van een stikkervel.
Een stukje lint bovenin het gaatje.

Dit was mijn tag weer voor de maand februari.

Groetjes Astrid

6 opmerkingen:

  1. Hele leuke tag Astrid! Toffe spreuk ook. Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow zeg, ik heb net al evrn bij Tim gekeken en ben helemaal weg van jouw versie van de hartjes tag!
    Erg mooi gedaan met weer andere middelen, je kunt tenslotte ook niet alle dure spullen van Tim hebben.
    Ik moet toch ook eens meer tags gaan proberen zulke mooie effecten lijken me leuk om te doen!
    De tag voor je schoonzus een paar posten terug was ook echt super!
    Bedankt voor de inspiratie!
    Heeft het nog gespookt met de wind op het eiland vandaag?
    Ik hoop dat alles oke is daar.
    Fijne zondag
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I looove this one the best so far!Your hearts are so subtle.Loove it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Astrid, je tag ziet er weer super uit! Gave techniek heb je gebruikt! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A brilliant take on the February tag! LOVE it!
    Claudia x

    BeantwoordenVerwijderen