donderdag 6 februari 2014

Een Bestie met skieen

Hallo allemaal,

Hier een kaart met een Bestie van een gratis Digi van de Club van Tiets.
Maar je moest er wel een kaart mee maken, nou dat heb ik gedaan.
Deze digi werd beschikbaar gesteld door Sheri Baldi van de Bestie Challenge Blog.

Zoals jullie zien heb ik lekker winterse dingen gebruikt, zoals de sneeuwsterren van Joy, ik heb nu een Big Shot tegenwoordig en deze gingen er prima doorheen. Ook heb ik achter de digi de cutting dies gebruikt van Joy nr 6002/0146.
De lantaarn gebruikt van Marianne Design, een plastic sneeuw ster uit mijn eigen collectie.
Papier gebruikt van onze welbekende winkel en aangezet met Distress Vintage Photo.
Een Blauwe brad ook nog uit mijn eigen collectie.

Verder houdt de winter hier in Nederland op de meeste plaatsen zich aardig in, gelukkig maar want ik hoef al die sneeuw en gladheid niet, nu ik weer elke dag naar de overkant ga met de fiets.
Het is weer als vanouds en heel gezellig bij de Marine.

Nou, ik ben natuurlijk ook nieuwsgierig wat jullie hier van vinden.

Groetjes Astrid

12 opmerkingen:

  1. Ahhh wat een lieffie! ...heel mooi winterskaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje Astrid! Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje Astrid!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig winters kaartje As!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is enig met dat blauw en al die prachtige sterren Astrid!!! Hier is de winter eindelijk ook echt weg (gisteren nog nachtvorst) maar nu is het weer nat dus ook niet leuk...ben heel benieuwd wat voor zomer we gaan krijgen!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So pretty, Astrid! I love the frosty blue and all the beautiful snowflakes! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart Astrid! Prachtig in het blauw en erg mooi samengesteld.
    Lieve groetjes en een fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous! That is my Favorite Snowflake Die! Great Embellies and lovely Colouring as Always! So happy you are enjoying the Navy work again! Have a Great Weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Good morning sweetie I just Love this!! hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen