maandag 10 februari 2014

Een tag voor mijn schoonzus

Hallo allemaal,

Deze keer heb ik een tag gemaakt voor mijn schoonzus haar verjaardag. Ze heeft hem inmiddels ontvangen dus ik kan het nu plaatsen.
De tag bewerkt met Vintage Photo en daarop een stukje rood papier, wat ik eerst heb bewerkt met Struktuur pasta en een mask van Dutch Doobadoo, de Faded Dots.
Bovenin een halve Doily en een strik met een soort van brad eraan.
Het plaatje van de hortensia van internet geplukt en ook bewerkt met Distress Ink, zoals ook de Happy Birthday stempel.
De bloem is van stof die had ik ooit eens gewonnen.
Ik vond het leuk om te doen zeker met de struktuurpasta.

Ben natuurlijk weer benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes Astrid

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie tag, heel gaaf gemaakt ☺

    Een hele fijne nieuwe week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie tag Astrid. Ik vind de strik met de gesp zo origineel. Heel leuk! Liefs, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige tag Astrid!!
    Groetes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi As en alles past ook zo goed bij elkaar!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaaaaf!
    Hele mooie tag Astrid.
    Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je schoonzus.
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend gemaakt en wat mooi gedaan ... Top joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow another of those Great Tags. That Bow is So Effective and a Great Image too! Have a Great Weekend!

    BeantwoordenVerwijderen