vrijdag 14 februari 2014

Nieuwe challenge You, Me and Magnolia


Hallo allemaal

Vandaag weer een nieuwe challenge van You,Me and Magnolia.

Deze keer is de uitdaging,  VINTAGE EN PARELS.

Ik heb een papieren zakje dubbel gevouwen, en aan drie kanten dicht gemaakt zodat je er een tag in kunt stoppen, zoals jullie hier zien.
Zakje beplakt met vintage papier en aan de zijkant de dies muziek geplakt die ik van mijn zus Maris heb gekregen.
Deze bewerkt en ook de randen met Walnut Stain Distress ink. Een hart doilie gebruikt en een stukje van een kaart wat bij papier van Prima Marketing zat. De spellbinder achter Tilda is Floral oval en de dies achter de bloemen is van Joy Vintage Borders. Een paar postzegels van internet gehaald en een paar bloemen uit mijn eigen voorraad, waarvan drie zelfgemaakt en eentje niet.
Het mooie kant heb ik een keer gewonnen bij Wild Orchid Crafts.
De twee parels komen van de A.
Deze zakkaart heb ik inmiddels niet meer in bezit, want die is naar een lieve blogvriendin die jarig was gegaan.

Neem een kijkje op ons blog You,Me and Magnolia  om  te zien wat de andere DT leden hebben gemaakt en om mee te doen. De sponsor is deze keer Hobby Actief.

Nu nog een bericht wat jullie waarschijnlijk niet verwachten.

Na lang wikken en wegen hebben wij besloten om te stoppen met ons challenge blog, You, Me and Magnolia.
De reden hiervoor is, dat wij met onze werkzaamheden, niet meer toekomen aan het goed en zorgvuldig beheren van het  blog.  Het kost te veel tijd om alles in goede banen te leiden.
En helaas hebben we deze tijd niet,  en willen wij ook nog andere leuke dingen kunnen doen.
We hebben samen besloten dat de challenge,  Vintage en Parels,  tevens de laatste challenge is.

Groetjes Astrid

9 opmerkingen:

  1. Dat heb je schitterend gemaakt, en
    dan nog met een zak, heel erg gaaf ☺

    Alvast een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterende opgepimpte papieren zak...jammer dat we stoppen met het blog maar we blijven je volgen hoor.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee! Ziet er prachtig uit.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met dit super mooie zakje neem je op een prachtige manier afscheid Astrid. Jammer dat het stopt maar heel begrijpelijk!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg mooi gedaan en jammer dat jullie stoppen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke kaart, erg leuk.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card, Astrid! I love the gorgeous lace and the fabulous music die! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stunning Card with so many Gorgeous Embellies and Layers! Sorry to hear that You, Me and Magnolia are finishing up but if it gives everyone time to do there fun stuff it is good for you all!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een erg mooie kaart gemaakt voor deze laatste challenge.
    Jammer dat jullie gaan stoppen .... maar soms moet je keuze's maken.
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen