vrijdag 7 maart 2014

Een tag voor mijn lief

Hallo allemaal

Ik ben een beetje in to the tags. Zo leuk om te maken, je kan zoveel kwijt op een klein stukje papier.

Deze tag heb ik gemaakt voor Valentijnsdag voor mijn lieve man.
Papier is van de ons welbekende winkel, ik heb een soort van huisje gemaakt en het dak bewerkt met crackle paint, picket fence.
Het hart en de engel zijn een dies van Tim Holtz. De engel bewerkt met glossy accents en het hart met crackle paint, clear rock candy.
Achter het stukje ribbel karton heb ik washi tape gedaan op diverse plekken.
De teksten zijn uit het boekje chit and chat van Tim Holtz.
De banner gewoon van internet geplukt en het strikje nog van mezelf.
Het papier heb ik bewerkt met de distresser van Ingvild Bolme van Prima Marketing.

Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes Astrid

15 opmerkingen:

  1. Leuke tag, Astrid. Leuke technieken heb je gebruikt.
    Hoe gaat het met je schouder?
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn ook zo leuk om te maken. Was je LIEF blij met deze beauty??

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem schitterend! Wat vond je man er van? ;)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja lief was blij. Mijn schouder gaat niet snel vooruit, maar dat hoort zo. zeeeeer beperkt in allerlei dingen, vanochtend is de huisarts geweest en heeft de hechtingen eruit gehaald. We geven de moed niet op.
    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke tag heb je gemaakt! En wat lief dat je deze voor je man gemaakt hebt, hij was er in ieder geval blij mee, las ik.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gee lots of techniques used on this sweet Tag! Have a Great Weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita,
    Een mooi tag, leuk he dat je op zo'n klein stukje zoiets prachtigs kunt maken
    Groetjes Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf hoor deze tag voor je man! Van mij mag je tags blijven maken want ze zijn prachtig met leuke materialen bewerkt ook!
    De vorige tag vind ik ook prachtig en romantisch!
    Geniet van het mooie weer dit weekend!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super gave tag As! Net een klein liefdesnestje met cupido op wacht :) Weer eens wat anders dan de standaard tag!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel erg leuk geworden, Astrid!
    nog beterschap met je schouder!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige tag heb je voor je man gemaakt zeg, sterkte met je schouder liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige tag, ziet er zo gaaf uit.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love the shape of this one, nicely done
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi sweetie, this is gorgeous, loving your colour choices too, huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen