vrijdag 18 april 2014

Een verjaardagstag voor mijn lief

Hallo allemaal,

Vandaag maar weer eens een tag, gemaakt voor mijn allerliefste man. Voor zijn verjaardag.
Ik vond Edwin hier zo leuk bijstaan dat ik dacht ik neem deze.
Een tag van de dies van Tim Holtz, de tag met life is good is ook van Tim Holtz. De sterren bewerkt met crackle paint heb ik van internet geplukt, zoals ook de zijkantjes op het plaatje.
Het papier is van jawel de A. en het label waar verjaardagswensen in staat is ook van Tim Holtz.
Verder nog een stuk van mijn Engelse woordenboek en wat parels. en een paar postzegels ook van internet.

Tja wat moet ik er meer van zeggen, ohhhh ja, de boorden en de schoenen en de rand van de hoed zijn bewerkt met stickles Diamond.

Vind het natuurlijk leuk als jullie reacties plaatsen, zooo leuk om te lezen.
Alvast fijne Paasdagen en geniet er lekker van.

Groetjes Astrid

16 opmerkingen:

  1. Prachtig, Astrid! Gefeliciteerd met de verjaardag van je mannetje.
    Fijne paasdagen.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hijs is schitterend Astrid en gefeliciteerd!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je man, wat een leuke tag heb je gemaakt voor hem.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A Fantastic Card for your Husband hope he loved it and had a Great Day to go with it! Its a Great Sentiment and I looove that Edwin! Hope you have a really Lovely Easter!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je Tag is weer prachtig Astrid!!
    En van Harte Gefeliciteerd.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooo deze zal je jarige man erg mooi vinden, alvast/ of nog? Proficiat!
    Mooi dat crackle effect altijd en je hebt Edwin ook leuk ingekleurd!
    Succes met het proberen van de bloemetjes, erg leuk om te doen!
    Jullie ook fijne paasdagen!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je man en heel gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, prachtig geworden!
    Gefeliciteerd ook met je man.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi sweetie,this is simply stunning, gorgeous creation in gorgeous colours, huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart voor je man, dan zijn jullie zowat gelijk jarig!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig, Astrid, super leuke Edwin! nog gefeliciteerd met je man!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super cute! Love your image and embellishing.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous Tag dear Astrid, it's so stylish with Edwin and the stars...!
    Big hugs,
    Mo

    BeantwoordenVerwijderen