vrijdag 6 juni 2014

Steampunk Time Flies



Hallo allemaal,

Vandaag weer een nieuw kaart bij Vilda Stamps. Dit is mijn laatste kaart als GDT, en ik vond het een eer om het te zijn. En hoop in de toekomst dat ik nog een keertje mee kan doen.

De stempels daar zijn zo gedetailleerd zoals je ook bij deze stempel kunt zien.
Ik heb gebruik gemaakt van de set V695, allemaal steampunk stempels.
Verder de swirl van Tim Holtz, de radars en het border met een ticket Time Flies.
Als achtergrond een dies voor embossing met regels.

Note: ik heb deze week te horen gekregen dat ik mag blijven en dan wel als DT member voor een heel jaar. Daar ben ik echt super blij mee.

********************

Today a new card at Vilda Stamps. This is my last card as GDT, and I thought it was an honor to be it. And hope in the future that I can do with it one more time.

The stamps there are as detailed as you can see in this stamp also.
I have used the set V695, all steampunk stamps.
Furthermore, the swirl of Tim Holtz, the radars and the border with a ticket Time Flies.
As a background a dies for embossing with rules.

Have a nice day.

Just a note: This week i have been ask to be a DT member for a hole year, and i am very proud of it. **********************

Fijne dag.

Groetjes Astrid

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Je verdient het. Deze kaart is ook weer prachtig!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart is dit weer Astrid!! en Gefeliciteerd!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaart en nog veel gaver nieuws, dikke proficiat Astrid!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi, Astrid, ik ben dol op Steampunk stempels!
    en gefeliciteerd, heel veel plezier !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is weer helemaal schitterend, een toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige stoere kaart en ik snap dat ze je voor een jaar aannemen als Dt-er. Gefeliciteerd en vooral heel veel plezier het komende jaar.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een erg gave kaart is dit , Astrid !!
    Ik ben niet zo bekend met dat merk stempels .... maar ziet er goed uit.
    Leuk dat je nu in het DT zit.
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Congrats on being a DT for a whole Year well deserved! Your Card is Awesome I just love the Steampunk Themes and Vintage look all in one! Have a Great Week!

    BeantwoordenVerwijderen