zaterdag 23 augustus 2014

Challenge at Treasured Times Stamps


Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste DT kaart voor Treasured Times Stamps.
Ik heb de schattige stempel gebruikt van Jehanne Silva Freimane, genaamd Ice Cream Amber.

De basis cardstock is grijs en daar op gemat, grijs/groen papier van DCWV. Met weer gemat een stukje klein roos papier. In de hoek een embellisment uit mijn eigen collectie en de hart rand  van Joy (6002/0252) gebruikt, een vlaggenkoortje gekregen van mijn zus Maris.
Ice cream Amber is ingekleurd met mijn Copic Markers. Verder een stukje kant uit Frankrijk met een strik van gewoon wit lint. De bloemen zijn half van de ons bekende winkel en half van Wild Orchid Crafts.
Het stempeltje Love is van Fiskars.
Neem eens een kijkje op ons challenge blog van Treasured Times Stamps en doe mee, want je kan leuke stempels winnen.

********************

This is my first DT card for Treasured Times Stamps.
I have the cute stamp used by Jehanne Freimane, Silva called Ice Cream Amber.


The base cardstock is grey and there on matted, grey/green paper from DCWV. With matted a piece of small rose paper.
In the corner a embellisment from my own collection and hart dies of Joy (6002/0252) used, the little flags i got from my sister Maris.
Ice cream Amber is colored with my Copic Markers. A piece of lace from France with a bow of white ribbon. The flowers are half of the local shop and half from Wild Orchid Crafts.
Love is the stamp of Fiskars.
Just take a look at our challenge blog of Treasured Times Stamps and join us, because you can win nice stamps.

Hope you all have a wonderful day.

***********************

Ben weer erg nieuwsgierig wat jullie ervan vinden natuurlijk en iedereen een heel fijne dag.

Groetjes Astrid

8 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid, een mooie binnenkomer laat je zien hoor. Het is een leuk afdrukje wat je mooi gekleurd hebt....
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf gemaakt, toppie ☺
    Leuke sketch ook !
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je komt gelijk goed binnen. Prachtige kaart!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind deze helemaal gaaf, hij staat bij mij in de kast hoor xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooo Astrid ik schaam me diep zo ver achter was ik op je blog.
    Nog proficiat met je dt schap erg gaaf!
    Ok nog proficiat met je 30 jarige zoon, heel erg mooi de kaart die je voor hem gemaakt hebt, heerlijk vintage!
    De back to school kaart ook zo lekker kleurrijk evenals deze kaart.
    Ze hebben een hele goeie aan jou als dt dat is 1 ding dat zeker is!
    Fijne zondag
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super schattig! Een heel mooi en lief kaartje weer As!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Isn't she just the Sweetest! Gorgeous Colours you have used too!Enjoy your Weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super SWEET Astrid. You did a great job on this! **DT Sister** Melanie

    BeantwoordenVerwijderen