zaterdag 2 augustus 2014

En dan EINDELIJK/ And than FINALY...............

Hallo allemaal,

Even een kort berichtje van deze kant.
Eindelijk mag ik dan vertellen dat ik in het DT team zit van Treasured Times Stamps.
En ik ben er zoooo blij mee.


We hebben een Inspirational blog en een Challenge blog.
Ik hoor bij Team B van het Challenge blog.
Neem gerust eens een kijkje, en ook op Facebook zijn we te vinden.

*********************

A short note of this side, Finaly i can tell i am a Designer of Treasured Times Stamps.
I am so happy about it

We have an Inspirational blog and a Challenge blog
I am the designer of team B.
Also you can find us on Facebook.
I hope that you join us and have a look at the blogs.

Groetjes Astrid,
Hugs

6 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd Astrid. Leuk..!
    Ik ben gaan kijken en meteen volger geworden, ziet er leuk uit :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf As! Gefeliciteerd!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Gefeliciteerd en heel veel plezier hoor d

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat leuk voor je! Kan me voorstellen dat je daar blij mee bent. Heel veel succes!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow gefeliciteerd Astrid!!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Congratulations Astrid, they are lucky to have you
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen