vrijdag 8 augustus 2014

Vragen over hobby / Questions about my hobby


Hallo iedereen,


Ik ben gevraagd door Christa  om iets te vertellen over  onze hobby. Zij is gevraagd door Mel.
En zo proberen we de wereld rond te gaan.

1) What am I working on. / Waar werk ik aan.

Nou aan een heleboel dingen, mijn DT kaart is klaar voor het nieuwe DT van Treasured Times Stamp, ik ben bezig met een Journal en er liggen nog wat opdrachten te doen.
A hole lot of things, my DT card is finished for the nw DT and i am doing a Journal and a lot of other things are on my desk.

2) How does my work different from others in my genre / Wat maakt mijn werk anders dan andere.

Ik houd van vintage kleuren, maar ook wil ik wel eens felle kleuren gebruiken. Ik ink altijd mijn papier en altijd bloemen erop.
I loved the vintage colours, but also other colours, i am alway ink my paper and always use flowers.

3) Why do I create what i do / Waarom maak ik kaarten.

Ik vind het een enorme ontspanning na een dag werken en verzet hiermee mijn gedachten.
I find it a huge relaxation after a day's work and resistance this my mind.

4) How does your creative precess work. / Hoe werkt mijn creative uitspatting.

Ik vind het super leuk om dingen te bedenken en soms word ik wakker en heb een idee wat ik dan opschrijf want er ligt altijd een opschrijf boekje naast mijn bed.
I find it fun to think up things and sometimes I wake up and have an idea what I am writing down because there is always a memo booklet next to my bed.


 Ik zou het leuk vinden als mijn creative vriendin Sinikka ook deze hop wil blijven behouden, dus Sinikka als je zin hebt, heel graag dan.

Groetjes Astrid

2 opmerkingen: