zaterdag 27 september 2014

Challege at Karleigh Sue blog


Goedemiddag iedereen,

Zoals jullie misschien wel gezien hebben op mijn Facebook, ben ik GDT van Karleigh Sue.
Zij zijn net gestart met dit blog en ik verwacht een hele hoop van ze, want ze hebben veel leuke ideeen.

Dit dametje op de tag heet   BEWITCHED en je kunt haar vinden hier.

Het papier wat ik gebruikt heb is van Whimsy Stamps en heet Fright Night.
De stans achter de digi is van Spellbinders.
De pompoen van internet en het lint uit mijn eigen collectie.
De knoop aan de linkerkant is van the Ribbon Girls.
Een bloemetje met wat takjes van Marianne Design.

Ook is er een facebookpagina en die vind je hier.
En er is ook nog een Karleigh Sue blog voor inspiratie en die vind je hier.

********************

Hello everyone,

As you all know and seen on my Facebook page i am a GDT of Karleigh Sue.
They just started a blog and i expect a lot of it, they have lots of great images and idea's.

This cutie lady called   BEWITCHED  and you can find her here.

The paper i used is from Whimsy Stamps and called Fright Night.
The dies behind the digi is a Spellbinders dies.
The pumpkin from the internet and the ribbon from my stash. The button on the left side is one of 
the Ribbon Girls.
A flower and some things are a Marianne Design dies.

There is also a facebookpage and you can find it here.
And last but not least there is a Karleigh Seu Blog for inspiration and you can find it here.

********************

Ben natuurlijk weer benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes Astrid


6 opmerkingen:

  1. Zoals jij wel weet heb ik niks gezien want FB gaat totaal aan mij voorbij *lol*! Maar gelukkig is er ook nog een blog dus kan ik hier zgegen proficiat met je GDT Astrid, hartstikke leuk! Je bent wel op de heksentoer whahhaaaa, straks ook griezelig langs de deur daar op Texel???

    xx Ireen

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Hoi Astrid,

    Je hebt een hele mooie tag gemaakt,
    die stempel is leuk ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jee ik heb even teruggelezen en ik zie al 3 prachtige haloween kaarten die allemaal even prachtig zijn!
    Wat een mooi papier heb je hier voor in huis!
    De plaatjes zijn echt fantastisch mooi gekleurd!
    Proficiat met dpje dt schap ze hebben een goeie aan je dat weet ik zeker!
    Geniet van een fijne nazomerweek!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Looove these Colours. Your Witch Image is Very Sweet. Think she is the Nice Witch.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Morning sweetie, this is absoluteley gorgeous :0) hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen