zaterdag 20 september 2014

Challenge time at Treasured Times Stamps


Hallo allemaal,

Vandaag weer een nieuwe challenge bij Treasured Times Stamps.
Ik heb weer een leuke stempel gebruikt genaamd Emo Mummy Girl van Jehanne Silva Freimane.

Hier zie je een foto van de leuke image van dichtbij.

Leuk voor Halloween.
Ik heb haar gekleurd met de Copic Markers en het papier is van Whimsy Stamps. De bloemen van Magnolia gebruikt met een mooie brad erin.
De harten dies zijn van Marianne Design. Een knoop uit mijn eigen collectie met een touwtje erin.

********************

Today a new challenge at Treasured Times Stamps.
I have used a lovely image named Emo Mummy Girl  from Jehanne Silva Freimane.

She is nice for Halloween. I have coloured here with the Copic Markers and the paper is from Whimsy Stamps. The flowers is a dies of Magnolia, and the hearts are of Marianne Design.
A button of my one stash.
Hope you liked it.


Groetjes Astrid

6 opmerkingen:

  1. Je hebt jezelf overtroffen met deze enige kaart Astrid!! Prachtig papier, leuke indeling en de stempel is helemaal leuk....ook voor een heeel ziek persoon whahhaaaaaaaaaaaa!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a Fantastic Card! Loooove those rich Purples and your Mummy is Fabulous! Enjoy your Weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Gave stempel, mooie kaart ☺
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}


    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Astrid,

    Allereerst je kaart. Die is weer uit de kunst, mooi hoor!
    Hier ben ik dan eindelijk weer . Ben net terug van 3 weken vakantie en ga weer beginnen met freubelen heb er reuze zin in en ga verder met mijn bezoekjes langs de blogs want ik heb veel in te halen,

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen