donderdag 30 oktober 2014

Nieuwe challenge bij Cute Card Thursday


Hallo Allemaal

Vandaag weer een nieuwe challenge bij Cute Card Thursday. Deze keer is het thema

                                                               Razzle Dazzle

Ik heb gebruik gemaakt van een leuke digi van Bugaboo Stamps die tevens onze sponsor is voor deze challenge.
Ze hebben daar zulke leuke en gekke stempels.

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn zwager en schoonzus die in december 45 jaar getrouwd zijn, ik weet bijna zeker dat ze niet op mijn blog kijkt dus kan het er met een gerust hart opzetten.
De basis is lichtgroen cardstock met dondergroen gemat, daarover heen papier uit een papier blokje van de ons welbekende winkel van een hele poos geleden.
Gekleurd met de copic markers en de brillen bewerkt met Glossy Accents.
Het tekstje zat ook bij de stempel. De bloemen zijn nog van Wild Orchid Crafts en de bladeren zijn van Joy Crafts  6003/0037.
Het lint uit mijn eigen collectie evenals de drie bling bling harten.

********************

Hello everyone,

Today a new challenge at Cute Card Thursday. This time is the theme

                                                                Razzle Dazzle

I used a lovely digi from Bugaboo Stamps who is also the sponsor for this challenge.
They have sooo funny stamps and digis.

This card i make for my sister and brother in Law who are 45 years of marriage in December.
She wont look at my blog so i can put it already here.
The base is green cardstock with darker green and the paper i used is from the local store.
Coloured with copic markers and the glasses i did with Glossy Accents.
The text is with the digi. The flowers are from Wild Orchid Crafts and the leafs are from Joy Crafts 6003/0037.
The bling bling from my stash.

********************

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Groetjes Astrid

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart, Astrid! En dan die stempel hi,hi,hi.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit hier met een brede grijns, wat een leuke kaart en stempel Astrid!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Astrid!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This Card is just Fabulous! Looooove the Image and Great Sentiment. I hope they have a lovely Anniversary!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vindt hem helemaal leuk Astrid!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen