donderdag 4 december 2014

Challenge at Cute Card Thursday



Goede morgen allemaal,

Vandaag weer een nieuwe challenge bij Cute Card Thursday.
De challenge is deze week Little Angels, ik vond dat dit wel een lief engeltje was.

De sponsor voor vandaag is Bunny Zoe.

Jullie hebben ook deze kaart als eens voorbij zien komen heel snel maar ik wilde deze ook toch nog een keertje laten zien.
Ook is er op mijn Youtube kanaal een filmpje over hoe ik deze kaart in elkaar heb gezet.
Hierbij de Link
Daarin kun je ook zien welke Dies ik allemaal heb gebruikt.

********************

Todays a new challenge at Cute Card Thursday.
The challenge this week is  Little Angels, i thought this was a lovely angel as well.

The sponsor of today is Bunny Zoe.

You have seen this card before but i wanna to show you this card again.
On my youtube channel is a video where you can see how i make this card.
Here is the Link.
You can see what Dies i used.

Groetjes Astrid




7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, inderdaad een lief engeltje.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoihoi , eindelijk kom ik weer ff buurten. Even mijn schade af en toe proberen in te halen , je kaart is super prachtig gedaan xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje Astrid en zo gaaaaaaaaaaf ingekleurd, dikke pluim!! Heb ook met heel veel plezier je filmpje bekeken!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your Cards are always Amazing but these Girls really show of your talent. OK of to see the U-Tube

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb waarschijnlijk eerder gemist.... Prachtige kaart. Erg leuk modelletje.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Astrid. Het modelletje van de kaart heb ik ook. Wist niet goed wat er mee te doen. Maar nu zie ik hoe schattig je hem kan maken. Vind alternatieve modellen altijd al erg leuk. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen