vrijdag 12 december 2014

Studio Light Kerstkaart



Hallo allemaal,

Vandaag een kerstkaart gemaakt met het papier van Studio Light. Het heet Scandinavian Winter.
Prachtig papier en er zitten ook allerlei labels en plaatjes bij in dezelfde stijl.

Ik had wat gekocht op de Krea Doe dus moest er wat mee doen.

Ik heb achter het plaatje de dies gebruikt van Joy Crafts waar ook de hoekjes van zijn.
De ijskristallen van Joy Crafts,  De grote ronde stans ook. De witte bloemen onderaan zijn een dies van Marianne Design.
De strik boven in is gemaakt met een dies van Creative Expressions,
Verder nog wat houten sterren van de Xenos.

Het plaatje is in 3D dat was een lange tijd geleden dat ik dat had gedaan maar ik vond het heel leuk om te doen.

Groetjes Astrid

2 opmerkingen:

  1. Heb ik zo maar die enige giftbox gemist en nu al weer iets moois met dat Scandinavian Christmas papier, super leuk Astrid. Ik heb het ook gekocht op de KreaDoe en er niet 1 kerstkaart mee gemaakt...volgend jaar dan maar!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So Elegant love all your Beautiful Diecuts!

    BeantwoordenVerwijderen