zondag 25 januari 2015

12 Tags of 2015 January


Hallo allemaal,

Vandaag toch nog even een tag gemaakt, nu kan het nog. hihi
Deze tag is voor de 12 Tags of 2015 van Tim Holtz. Zoals ook vorig jaar heb ik me voorgenomen om alle tags te maken, of het lukt, ik heb geen idee maar we gaan het proberen.

De woorden Twenty one heb ik gemaakt met Word
Verder de kleuren heb ik aangebracht met Distress Stain en wat witte spikkels met Picket Fence en een kwast.De 5 is van een dies van Sizzix. Daar heb ik Distress Glitter overheen gegooid nadat ik lijm erop had gedaan.
Lint uit mijn voorraad en de tekststikkers ook van Tim Holtz.
Een ijzeren kurken trekker ook uit mijn eigen voorraad.

********************
Nevertheless created a tag today. hihi
This tag is for the 12 Tags or 2015 by Tim Holtz. As last year I vowed to make all tags, or it succeeds, I have no idea but we are going to try.

The words Twenty one I made with Word, the colors I have become further Distress Stain and what white speckles with Picket Fence and a brush.The 5 is of a dies by Sizzix.  I have thrown over with Distress Glitter after I glue it.
Ribbon from my stash and the text also stikkers by Tim Holtz.
An iron corkscrew also from my own stock.


Verder iedereen een fijne dag.

Groetjes Astrid


11 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan Astrid, als ik eerlijk mag zijn, vind ik de jouwe eigenlijk leuker dan die van Tim zelf, die vond ik te druk !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar is ie dan en nog keigaaf ook, super gedaan Astrid!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zie net in je sidebar die van Timmie en ben het helemaal met Margo eens..........die van jou is veeeeeeeeeeeeeel mooier dan dat volle ding!!

      Verwijderen
    2. Dank jullie wel, ga er helemaal van kleuren.
      Groetjes Astrid

      Verwijderen
  3. Gaaf!!!! Astrid :-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat Tim Holtz spul toch allemaal mooi, en je tag is ook echt prachtig!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gosh it look Fabulous you must have nearly created them all!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Good morning sweetie, this is simply gorgeous, hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen