dinsdag 6 januari 2015

Lovely girl





Goedemorgen allemaal,

Vandaag weer een kaart voor Vilda Stamps.
Ik heb deze kaart gemaakt voor een blog vriendin die binnenkort jarig is. En gebruik gemaakt van deze lieve stempel V731.
I heb een aantal dies gebruikt van Joy Crafts voor de bloemen en het groen en achter de stempel.
Het papier is van Michele Roos en achter de stempel heb ik twee tags gemaakt waar ik dan wat op kan schrijven voor haar.
Wat lint en pearl lint onderop.
Hoop dat jullie hem weer leuk vinden.

********************

Helllo everyone, its me Astrid today.

I make a card for a friend of me and used the lovely girl V731.
I used some dies from Joy Crafts for the flowers and the green and behind the picture. Also behind the picture i have some tags where I can on writing someting for my friends birthday. Some lace and pearls below the image.
Hope you liked it, and see you soon.

Hugs Astrid

4 opmerkingen:

  1. Love your Fabulous Design with the Tags, great Image and Colours!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vrolijke kaart Astrid, leuke afbeelding ook.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en hele leuke details! Leuke digi, hoor.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Astrid !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen