zaterdag 14 februari 2015

Karleigh Sue DT Member




Goedemorgen allemaal,

Iedereen een Happy Valentine. Vandaag mag ik bekend maken dat ik DT member ben geworden van Karleigh Sue.
Een hele eer vind ik dat.
Ik heb al eens eerder een digi van Karleigh Sue gekleurd dat was een Halloween image.
Maar nu kan ik me verder uitleven, hoe gaaf is dat.
Er is ook een nieuwe website en een nieuw blog, die kan je zien als je op de bovenstaande link drukt.

***********************

Goodmorning,

Happy Valentine.
I am super duper excited to announce that i am now on the Design Team of Karleigh Sue Stamps.
Its a great honour.
I have once before  colored a digi by Karleigh Sue that was a Halloween image.
But now I can indulge me further, how cool is that. There is also a new website and a new blog, which you can see if you press on the link above.

Hugs Astrid

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk Astrid, dikke proficiat. Zo zie je maar, het ene stopt en het volgende kondigt zich al weer aan...ben heel benieuwd wat je ons gaat laten zien!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat superleuk voor je Astrid!!! Gefeliciteerd :-)
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd en veel plezier, Astrid!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congratulations can not wait to see what you do.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wel een felicitatie waard Astrid, ik zag het al op FB. Veel succes en plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awesome news! So happy for you! Pretty images to work with! I'm going to have to get myself a few to play along with you.
    Hugs, Dangina

    BeantwoordenVerwijderen