zaterdag 28 maart 2015

Een mannenkaart


Goedemorgen allemaal,

Voor mijn jarige zwager deze kaart gemaakt, het blijft altijd moeilijk vind ik, een mannenkaart, maar ik heb mijn best gedaan en ik geloof dat ie wel redelijk is gelukt.

Het plaatje is van Studio Light en de Gears en Filmstrip zijn van Joy.
Stukje filmstrip van Tim Holtz en een embellisment van Wild Orchid Crafts.
Touwtje uit mijn eigen collectie.

Het papier wat ik heb gebruikt is van Prima Marketing, Nature Garden.

De gears heb ik bewerkt met embossing poeder kleur Kettle Coper.

Fijn weekend allemaal.

Groetjes Astrid

6 opmerkingen:

  1. Supermooie kaart en wat een tof plaatje en prachitge details op je kaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een mannenkaart Astrid! Mooi :-D.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Agreed Mens cards are so hard to make but this one looks Awesome. Loving all those Cogs, Gears and Filmstrips. Hope he had a Wonderful Birthday.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooi, Astrid, leuke mallen heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie mannenkaart. Het embossing poeder heeft een mooi effect op de gears, lijkt net echt roest. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé daar hier ben ik weer een keer.
    Wat een ontzettend stoere mannenkaart heb je gemaakt, heel erg mooi gedaan!
    Super die laagjes en de tandwielen mooi combi met touw.
    Het ladekastje it je vorige post is ook een schatje!
    Fijn weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen