donderdag 12 maart 2015

Ladenkastje

Goedemorgen allemaal,

Vandaag een ladenkastje van karton die ik gemaakt heb voor mijn blogvriendin Thea haar verjaardag.



Zo ziet het ladenkastje er in zijn geheel uit.
Het papier wat ik gebruikt heb is van Michele Roos. Verder hebben de ladenkastjes natuurlijk een inhoud maar die weet Thea als ze dit krijgt.

Hier nog een foto van de bovenkant.


Ik heb een vintage plaatje gebruikt en wat swirls, een gardenia en wat bloemen nog van Wild Orchid Crafts. Hier ook weer een leuke Brad van de A. Onder het plaatje zit een rozet van een dies van 
Tim Holtz.

Ben natuurlijk weer benieuw wat jullie ervan vinden.

Groetjes Astrid

9 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt en dan die kleine handgreepjes....!
    Heel mooi.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, Astrid :-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en ook vast heel veel werk Astrid maar dan heb je ook iets bijzonders!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is ook een heel mooi doosje,.... ondanks met je pijnlijke arm ik ben er ook heel blij mee
    xx Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige creatie Astrid!!
    Groetjes Trudy.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a Beautiful Chest of Draws. Love how your papers came up and your handles are so sweet. Bet Thea Loooooved her present.

    BeantwoordenVerwijderen