donderdag 5 maart 2015

Thursday, new challenge at Cute Card Thursday



Hallo allemaal,


Voor vandaag heb een een kaart voor Cute Card Thursday. De challenge is Die cuts or punches.
De sponsor is deze keer Bunny Zoe.
Dat is voor ons kaartmakers niet zo'groot probleem dacht ik zo.
Ik heb diverse Die cuts gebruikt zoals de boom die ik heb gekregen van mijn lieve vriendin Christa. De wolkjes uit mijn eigen collectie, het hekje van Magnolia Doohickey, en onder het label een Dies van Tim Holtz. Het label komt uit de papiercollectie. Ik heb papier gebruikt van Kaisercraft Rock Pool,
Voor het model kaart heb ik een Shape Art van Dutch Doobadoo gebruikt.

********************


For today have a card for Cute Card Thursday. The challenge is Die cuts or punches.
The sponsor is this time Bunny Zoe.


That is for us card makers not a great problem I thought so.
I have several Die cuts used as the tree I received from my dear friend Christa. The clouds from my own collection, the pound sign by Magnolia Doohickey, and under the label a Dies by Tim Holtz. The label comes from the paper collection. I have used paper by Kaisercraft Rock Pool, for the model card I have a Shape Art of Dutch Doobadoo used.



Hoop dat jullie hem weer leuk vinden.

Groetjes Astrid

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart! Vind de vorm van de kaart ook zo leuk.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Keigaaf kaartje Astrid, leuk model, mooi plaatje en eeeenige boom!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a Cool Boy Image and that tree looks Am,azing! Love the whole Card!

    BeantwoordenVerwijderen