zondag 12 april 2015

Een houten Hart voor een lieve vriendin




Goedemorgen alemaal,

Ik vond het zo leuk om een hart te maken dus heb ik voor mijn lieve vriendin Irene die twee weken geleden jarig was er ook nog eentje gemaakt.

Ook dit keer heb ik papier gebruikt van Prima Marketing en een lieve Tilda van Magnolia gebruikt.
Het ticket is van Studio Light en het lint en de parels zijn van de ons welbekende winkel.
De randen zijn gedaan met Distress Ink Vintage Photo.
De bloemen zijn van Wild Orchid Crafts en een paar van het Kruidvat.
De brad is ook van de ons bekende winkel. Ze hebben weer hele mooie.
Bovenaan zit een lint Lets Celebrate en een wat langer lint zodat ze hem kan ophangen.

Deze lijkt een beetje op het vorige hart maar omdat freubelen nog steeds niet helemaal lekker gaat heb ik dat model aangehouden voor dit hart. Dat was voor mij iets makkelijker.

Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes Astrid

6 opmerkingen:

  1. Het is zo schattig en hangt te pronken op mijn hobbykamer!! Je hebt me er mee geinspireerd Astrid, dus dubbel dank je wel maar ik laat het pas over een poosje zien.
    Fijne zondag, wij krijgen vrienden dus geen gefreubel vandaag!

    Xxx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een schatje is dit Astrid, heel mooi gedaan! En de vogeltjes zijn ook zo schattig...

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Astrid!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow sweetie that is such a gorgeous card :0) huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh another Gorgeous Tilda on one off those Beautiful Hearts! Stunning. Sorry I have been MIA but I am back hope you like all my comments.

    BeantwoordenVerwijderen