zondag 19 april 2015

Guest Designer of The Paper Nest Dolls


Goedemorgen allemaal,

Vandaag mag ik jullie laten zien een nieuwe digi van The Paper Nest Dolls. Ze is uitgekomen met de nieuwe relase van 12 April en je kunt haar vinden HIER. 
En ze heet Bucket full of Love.

Ik mocht een keer Guest Designer zijn voor The Paper Nest Dolls, ik ben helemaal gek van deze digi's ik vind ze zooooo lief.
Verderop in de maand zie je nog een kaart van mij van The Paper Nest Dolls want ik heb twee digi's gekregen waar ik wat mee mocht doen.

Het is voor deze een Easel kaart geworden, is leuk om te doen vind ik. Papier is van Kaisercrafts. Ik heb een beetje gekeken naar een kaart van mijn blogvriendin Christa.
Ik heb swirls van Tim Holtz gebruikt, vlinders van Joy crafts, kant van de A en uit mijn eigen collectie en achter de digi Spellbinders en Nellie Snellen dies. Stempel uit mijn eigen collectie, weet niet meer van wie hij is. Tussen de bloemen wat blaadjes van gips gekregen van mijn lieve vriendin die toevallig ook Christa heet, dank je wel meis.

********************

Today i wanna show you the new digi of The Paper Nest Dolls. She is from the new relase of April the 12th. and you can find here HERE.
She called Bucket full of Love.

I am the Guest Designer for the Paper Nest Dolls and i am crazy about those digi's i love them very much.
In this month you see an other card i make because i get two lovey digi's from them.

It's become an Easel card, this is fun to do. Paper is by Kaisercrafts. I have a bit looked at a card of my blog friend Christa.
I have used swirls of Tim Holtz, butterflies of Joy crafts, lace of the local store and from my own collection and behind the digi Spellbinders and Nellie Snellen dies. Stamp from my own collection, do not know more of who he is. Among the flowers some leaves of plaster from my dear friend who happens to called Christa too, thank you so much girl.



Astrid

5 opmerkingen:

  1. Mooie easelcard Astrid, daar zitten heel wat uurtjes werk in maar het is je toch maar mooi gelukt met je "handicap"!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee wat een prachtige kaart Astrid, leuk ook dat easelmodel. Mooie details heb je gebruikt!!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congrats on the GDT spot! Your card is so gorgeous! Such a sweet image and that lace is beautiful..
    Hugs To You Friend, Dangina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the Easle Card on this one and such a Gorgeous Layout with the perfect colour choice. Enjoy your Weekend. Hope your Arm is still improving.

    BeantwoordenVerwijderen