dinsdag 28 april 2015

Guest Designer of The Paper Nest Dolls

Goedemorgen,

Vandaag weer een kaart als GD van The Paper Nest Dolls.
Ook deze digi is van de nieuwe relase van 12 april en kun je vinden  HIER. 
Deze digi heet Best Friends.

Ik heb een model gebruikt van de shape art van Dutch Doobadoo, erg handig en erg leuk om mee te werken.
De dies achter de digi weet ik niet waar die van is, die heb ik gekregen van mijn zus Maris, verder heb ik Dies van Joy Crafts, een Dies van Marianne Design gebruikt, De bloemen zijn van Wild Orchid crafts, en het houten vogelhuisje van de ons welbekende winkel. De strik is daar ook van.

********************

Today again a card as GD of The Paper Nest Dolls.
This digi is also of the new relase from April the 12th. and you can find it  HERE.

I have a model used by the Dutch art of Doobadoo shape art, very useful and very nice to work with.
The dies behind the digi I don't know where that is, which I received from my sister Maris, I also used Dies of Joy Crafts, a Dies by Marianne Design, the flowers are from Wild Orchid crafts, and the wooden box of the well-known shop. The bow is from my stash.


Astrid


10 opmerkingen:

  1. Prachtig! En wat een leuke details. Heel mooi.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super Gaaf gedaan Astrid xx Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je leuke stansen gebruikt op deze kaart Astrid, 't is een beauty!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely card Astrid! I love all of the die cuts you used:)
    xx Bonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gedaan Astrid, leuke kleuren gebruikt.

    groetjes Thea xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Astrid! Leuke kleuren bij elkaar :-D.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten maak je als gast designer!
    Ik zag een paar posten terug ook al zo'n mooie digi op je easel kaart echt super gedaan!
    De kleuren zijn prachtig bij elkaar en het werken met die mallen lijkt me zeker leuk...sterker nog ik ga het binnenkort ook eens proberen.
    Geniet van je weekje oudjaar...voor je het weet zijn we weer jarig en is het jaar alweer voorbij haha.
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a fabulous image and great choice of colour's. Have a top Weekend.

    BeantwoordenVerwijderen