maandag 4 mei 2015

A Simpel but Beautiful card




Hallo,

Vandaag weer een kaart als DT van Beccy's Place.

Een redelijk simpele kaart met een Strelitzia en die kun je vinden  HIER.

Was wat moeilijk voor mij zo'n kaart omdat ik deze normaal niet zo maak maar ik vind hem wel goed gelukt geloof ik.

********************

Today a card as DT of Beccy's Place.

A simpel card with a Strelitzia and you can find it   HERE.

It was a little bit difficult for me because i dont make this kind of card, but i think he is oke.


Astrid

3 opmerkingen:

  1. Echt een uitdaging maar je hebt hem schitterend ingekleurd Astrid!! Ik zit met SU te stoeien, net zo'n uitdaging want ik zie zoo veel moois maar ben er zelf (nog) niet over te spreken dus "pruts" maar door hihi!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a Beautiful CAS Card. I have to agree with you it is Sooooooo hard to do them but you have done a fabulous job.

    BeantwoordenVerwijderen