woensdag 6 mei 2015

Birthday Cupcake for DT Vilda Stamps




Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een birthday cupcake gemaakt met de lieve stempel van Vilda Stamps nr V110.
Ik had nog wat cupcake papier van de local store wat prima paste bij de cupcake stempel.
Ik heb er een ronde easelkaart van gemaakt, heel simpel maar heel leuk om te doen.
De stempel is gekleurd met mijn copic markers en een leuke vlinder in de rechter hoek en hugs and kisses in de linker hoek.
Het woordje smak is van Dutch doobadoo.

********************

Hello,

Today i make a birthday cupcake with the lovely stamp V110 from Vilda Stamps.
I have some cupcake paper from the local store so its fits at the cupcake stamp.  I make a round easelcard, a small one, super easy and super fun.
Coloured it with my copic markers and the cherry i put some stickles on, a little butterfly on the right side and hugs and kisses on the left side. The word SMAK is from Dutch doobadoo.
Bye Bye for now.

Astrid

6 opmerkingen:

  1. Ziet er weer super uit Astrid!!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe bestaat het Adtrid, allebei iets gemaakt met dit leuke papier van the local store (zie mijn voorlaatste blogpost!!). Jouw cupcake ziet er ook jummie uit !!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik zag het ook Irene, twee zielen en dan 1 gedachte,
      Liefs Astrid

      Verwijderen
  3. What a Fun Card and all you have used works so well to make a Great Card!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super vrolijke feestkaart en zo mooi in passende kleurtjes gemaakt!
    ik zie een tweede bericht jij bent goed op dreef !
    Tot zo Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen