woensdag 13 mei 2015

Een cupcake


Goedemorgen allemaal,

Vandaag een cupcake voor een kleine nicht van ons.

Ik had dit model al eens voorbij zien komen bij mijn vriendin Christa en ik vond het zooo leuk dat ik heb ook gemaakt heb.

Het is een shape mal van Dutch Doobadoo, papier is van Prima Marketing.
De bloemetjes zijn van Wild Orchid Crafts en het takje van Joy Crafts.
De pompon bovenaan nog uit mijn eigen collectie even als het lintje.

De image is er eentje van The Paper Nest Dolls, die vind ik zo ontzettend lief.

Groetjes Astrid

5 opmerkingen:

  1. Super leuk, calorie loos ;) daar hou ik van haha
    XX Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jummie, daar gaat het nichtje heel blij mee zijn Astrid!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig Astrid!!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. How Cool is this Cupcake shape and love all your Great Embellies especially the Cherry on Top.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit schattig Astrid!! Superleuk :-D
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen