woensdag 6 mei 2015

I like my Camera



Hallo allemaal,

Dit is mijn tweede post voor vandaag voor Vilda Stamps.

Ik heb een tag gemaakt met de prachtige stempelset V798. 
Er is een camera en allerlei dingen die je nodig hebt bij het fotograferen.
De tag heb ik gekleurd met diverse kleuren Distress Stain, met lint van de ons welbekende winkel aan de zijkant.
Nog wat kleine goodies die ik nog had in mijn collectie.

********************


Hello everyone,
This my seccond post of today.
I made a tag with the gorgeous stamps V798. 
There's a camera, and all kind of things you need to photografy. 
Tag I coloured with distress stain in lots of colours and use lace on the left side.
Some goodies from my one stash.
Hugs Astrid

4 opmerkingen:

  1. Keigaaf, je bent ineens wel weer heel lekker bezig Astrid en deze is weer super gelukt! Ben je al in de feeststemming voor morgen of pas in het weekend????

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf deze tag Astrid!
    Mooi gebruik van inkt en stempels en ook het kant past er zo super mooi bij!
    Fijne moederdag !
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I looooooove this Image your Tag is fabulous!

    BeantwoordenVerwijderen