zaterdag 16 mei 2015

Mannenkaart met bloemen


Goedemorgen,

Een mannenkaart blijft toch een moeilijke kaart voor iedereen denk ik.
Ik heb weer een poging gedaan.

Het papier is van DCWV en de dies achter de vlinders is de grote Creatable van Marianne Design LR0334.
De dies bovenin de hoek is van Joy Crafts. Een stukje jute achter de bloemen van Sizzix Bigz Dies Tattered Florals,

Die heb ik eerst heb nat gemaakt na het stansen uit creme papier, toen verkreukeld en bewerkt met distress ink walnut stain, Daarna gedroogd.  Ze weer open gevouwen. Daarna ingespoten met Glimmer mist van Tattered Angels, Walnut Gold, toen weer gedroogd en een parel midden in het hart geplaatst.
Een beetje in model gemaakt en klaar zijn je bloemen.

De vlinders zijn van Pergamano nog, die heb ik ook op het stukje papier gestempeld voor het 2D effect.
Ik heb ze ingekleurd met Distress Ink Chipped Sapphire.

Deze kaart is voor mijn schoonvader die 87 is geworden.

Groetjes Astrid

5 opmerkingen:

  1. Vind het heel goed gelukt! Prachtige kaart.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mannenkaarten zijn inderdaad niet makkelijk. We denken altijd dat het stoere kaarten moeten zijn, maar dat dit niet altijd hoeft, bewijs je met jouw ontwerp Astrid. Leuk gedaan. Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW wat zijn die bloemen mooi Astrid!!! Prachtige kaart!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love your Colour Mix and the Flowers look Awesome!

    BeantwoordenVerwijderen