zondag 14 juni 2015

DT Member at Tsunami Rose Designs




Hallo allemaal,

Vandaag iets heel nieuws, ik mag mezelf DT noemen van het Tsunami Rose Designs Team. Dit was al midden Mei maar nu laat ik jullie iets zien wat ik heb gemaakt.
Het is anders dan de normale kaarten die ik maak zodat ik mezelf ook eens uit kan leven in andere creaties. Iets wat ik ook heel lang heb gemist.
De link hierboven is van het blog. De Etsy Shop met allemaal super mooi  Printable Journal kits, Printable Scrapbook paper en nog veel meer vind je    HIER .

Today something completely new, I allowed myself to DT member of the Tsunami Rose Designs Team. This was already in the middle of May but now I leave you guys see something what I've made.

It is different from than the normal card that I make so I check out from myself can live in other creations. Something I also have missed for a long time.

The link above is from the blog. The Etsy Shop with all super nice Printable Journal kits, Printable Scrapbook paper and much more can be found      HERE.





Hier zie je een Easel card die ik heb gemaakt van het mooie papier New Beginnings welke je onder deze link vindt.

Here you see an Easel Card i make with the beautiful paper New Beginnings which you can find under the link. 


En dit is de zijkant van de Easel Card. Ik heb ook voor de blaadjes de Dies van Joy Crafts gebruikt en de bloemen zijn van Wild Orchid Crafts. Verder nog wat lint uit mijn eigen collectie zoals ook de doily's. Een stukje touw in een kruis met een embellisment eraan en je hebt weer een leuke kaart.

And this is the side of the Easel Card. I also used the leaves for the Dies from Joy Crafts and the flowers are from Wild Orchid Crafts. Also some lace from my own collection as also the doily's. A piece of string in a cross with an embellisment coming and you have another fun card.



En zo is de voorkant en helemaal dicht zodat je hem in een envelop kunt versturen.

And so is the front and completely so you can send it in an envelope.

Ik zou zeggen neem gerust een kijkje op het blog of in de Etsy Shop, het is de moeite meer dan waard.

I should say have take a look on the blog or in the Etsy Shop its more than worth the effort. 


Astrid



4 opmerkingen:

  1. Wat leuk Astrid, dikke proficiat!! Een totaal nieuwe naam voor mij en veel blogdinnen denk ik maar je eerste DT-kaart is echt een super mooie easel geworden..............smaakt naar meer!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat prachtig deze easel kaart' helemaal mijn stijltje!
    Vreemd maar waar vandaag heb ik juist " het clean stijltje " gebruikt voor een vriendin want niet iedereen houdt van de shabby/ vintage stijl helaas haha.
    Ik vind deze creatie echt fantastisch mooi, smaskt naar meer hoor!
    Ik heb ook evrn op het voor mij onbekende blog gekeken maar kan bij de current challenge alleen een challenge van 2013 vinden klopt dat?
    Ook zag ik niets staan bij free digitals maar volgens mij hebben ze prachtige papierlijnen!
    Succes en van harte proficiat als DT Lid super gaaf!
    Fijne crea week!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je nieuwe jobje en dit is een geweldige binnenkomer in ieder geval. Supergaaf en wat een geweldige kleuren...wauw.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Wow Wow this is Awesome love the colour's, layering, sentiment and embellies. Just so beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen