dinsdag 9 juni 2015

Een verjaardagkaart voor mijn zus Maris

Goedemorgen.

Vandaag is mijn "kleine zusje"  Maris jarig,  HIEP HIEP HOERA.

Daarom deze mooie Magnolia tag gemaakt volgens shape art van Dutch Doobadoo.
Zoals jullie weten houdt ze heel erg van Magnolia digi's.

Er was weer nieuw papier bij onze lokale winkel dus daar deze kaart mee gemaakt.
Het hart is een dies van Nellie Snellen en de ster  en de hoek dies zijn van Joy Crafts. De tekst is ook van Dutch Doobadoo.
Verder nog wat stempels gebruikt van Joy Crafts.
De pijl heb ik van internet afgehaald, en de vlinder nog uit mijn eigen collectie.
Ook de bloemen zijn weer van Wild Orchid Crafts.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Astrid

3 opmerkingen:

  1. Nou ik vind hem zeker leuk Astrid! De vorm is ook super en schattig dat hartje met de xjes er op!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee wat heb jij al weer veel gepost, ik kom er niet toe maar zoals ik al zei, kan ik achter de hand houden voor de vakantie.
    Nog vier weken te gaan hier.
    Mooi deze tag voor je zus!
    Het stempeltje heb je erg mooi ingekleurd!
    Leuk is die tag van dutch doobadoo hè.
    Even verder naar je babykaart.
    Tot zo
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a Sweet Tilapia on a gorgeous Tag

    BeantwoordenVerwijderen