donderdag 11 juni 2015

GCT Member Lacy Sunshine




Hallo

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik al in April heb gemaakt als GCT Member van Lacy Sunshine.

Ook hebben ze een blog maar allemaal leuke creaties erop, en die kan je vinden  HIER

De kaart is gemaakt met een shape art van Dutch Doobadoo en ik heb papier gebruikt van Studio Light, Het hart zelf getekend en Spell binders gebruikt onder en boven en achter de digi.
Bloemen van Wild Orchid Crafts en het lint uit mijn eigen collectie.
De tekst baby boy is van stempels van Pergamano, die had ik nog.
Neem eens een kijkje op het blog van Lacy Sunshine, erg leuk.
Onderaan zie je nog een Recepten kaart met de spullen die ik heb gebruikt.

********************

Today i show you a card i have make in April as a GCT member of Lacy Sunshine.

Also the have a great Blog with beautiful creations and you can find it  HERE

The card i make is a shape art of Dutch Doobadoo and paper from Studio Light. The heart is draw by myself and the Spell binders dies, also behind the digi.
Flowers from Wild Orchid crafts and lace from my stash.
The text is from stamps from Pergamano i found them in my collection.

Take a look at the blog of Lacy Sunshine its gorgeous there.
And at last a Recepi card with the things i used.



Astrid


3 opmerkingen:

  1. Leuke vrolijke kleurtjes heb je gebruikt voor het stempeltje! Mooi dat je die andere mallen achter de dutch doobadoo mallen gebruikt hebt zo krijg je weer een heel andere vorm.
    Ook zo heet vandaag bij jullie., hier in de schaduw 32 graden pfff was warm met de kids vandaag..zit nu binnen uit te puffen.
    Fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi kaartje Astrid!! Ik vind het model ook er leuk en wat een schattig afdrukje, mooi gedaan hoor.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great Colours and a Gorgeous Card. The colour chart is fabulous.

    BeantwoordenVerwijderen